نمای کلبه در روز بارانی

رزرو کلبه چوبی لب دریا در شیب دراز قشم

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی لب دریا در شیب دراز قشم
این کلبه چوبی در یک مجموعه اقامتی به همراه 4 واحد دیگر در کنار آب های نیلگون خلیج فارس در روستای شیب دراز در 50 کیلومتری شهر قشم واقع شده است.
این مجتمع اقامتی به صورت کلبه های چوبی بوده که شامل سه تخت یک نفره، حمام با سرویس بهداشتی فرنگی، یک تراس 6 متری اختصاصی، هیتر برقی و اسپیلت می باشد.
محدوده اطراف شهرک با دیوار محصور شده اما محوطه اقامتگاه محصور نمی باشد و جهت حفظ امنیت بیشتر، مجموعه مجهز به دوربین مداربسته و نگهبانی 24 ساعته می باشد.
جهت تامین مایحتاج روزانه، سوپرمارکت در فاصله حدود دو کیلومتری اقامتگاه و نانوایی در فاصله حدود 10 کیلومتری در روستای مجاور در دسترس هستند.
لازم به ذکر است امکان آشپزی برای میهمانان وجود ندارد و پخت و سفارش وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام نظیر دو پیازه ی میگو، حواری میگو، قلیه ماهی، خرچنگ، ماهی سرخ کرده و کبابی و... با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی توسط میزبان انجام می پذیرد ، همچنین در صورت تمایل میهمان هماهنگی جهت امکانات رفاهی از قبیل کرایه خودرو، تفریحات آبی و ... نیز صورت می گیرد.
توجه داشته باشید که آب مصرفی اقامتگاه قابل شرب نمی باشد لذا به مهمانان گرامی توصیه می شود آب معدنی با خود به همراه داشته باشند.
آنتن دهی تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد اما همراه اول از کیفیت خدمات مطلوبی برخوردار نیست، همچنین حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی و هموار است.
جاذبه های دیدنی و گردشگری قشم به دو دسته جاذبه های طبیعی و جاذبه های تاریخی تقسیم می شوند از جمله جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان به جنگل حرا ،دره ستارگان و...و از جمله جاذبه های تاریخی این جزیره می توان ،به قلعه پرتغالی ها،آب انبار بی بی ،سد گوران و....اشاره کرد.
فاصله این کلبه تا ساحل دریا حدود 20 متر، تا فرودگاه قشم حدود 10 کیلومتر، تا جنگل حرا حدود 30 کیلومتر، تا دره ستارگان و دره تندیس ها حدود 35 کیلومتر، تا بازار قدیمی درگهان و غار خربس حدود 40 کیلومتر، تا تنگه چاهکو حدود 50 کیلومتر، تا مراکز خرید شهر قشم و قلعه پرتغالی ها حدود 50 کیلومتر و تا غار نمکدان حدود 60 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو