ایوان اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در میان پشته رودسر - هلاچین

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در رودسر
این اتاق سنتی با ظرفیت حداکثر 10 نفر یکی از اتاق های طبقه اول یک اقامتگاه بوم گردی دو طبقه سنتی و زیبا با سقفی پوشیده از گالی و الیاف گیاهی می باشد که با چشم انداز زیبا در جوار شالیزارهای سرسبز برنج در روستای میان پشته و در فاصله حدود 5 کیلومتری رودسر واقع شده است.
اتاق به صورت دو اتاق تو در تو است که در طبقه اول و با طی نمودن حدود 20 پله قابل دسترس است که دارای سرویس کف خواب، یخچال، ایوان 40 متری دلباز و باصفا و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی می باشد و مشاعات ساختمان دارای حیاط با آلاچیق، استخر ماهی، چایخانه سنتی، دو سرویس ایرانی و آتشدان می باشد که اوقات آرامش بخش و دلنشینی را با یک دورهمی و نوشیدن چای و ثبت عکسهای خاطره انگیز در فضای باز تجربه خواهید نمود.
محوطه اقامتگاه با دیوار یک متری و فنس محصور است و جهت امنیت ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد. و لازم به ذکر است سرایدار و میزبان جهت رسیدگی به امورات در اتاق سرایداری و محوطه حضور خواهند داشت.
در این اقامتگاه امکان سفارش صبحانه محلی و انواع غذاهای خانگی نظیر میرزا قاسمی، باقلاقاتق، مرغ ترش و فسنجان با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با 1 کیلومتر رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
رودسر و توابع آن با آب و هوای مطلوب و نزدیکی به ساحل و جنگل و کفه رستوران های دنج و بومی همواره یکی از شهرهای گردشگرپذیر استان گیلان می باشد.
ساحل دریا با انواع تفریحات آبی نظیر قایق سواری، جت اسکی و ...، کوهپایه های سرسبز، پل خشتی تمیجان با قدمت 700 سال، چشمه سفیدآب، آبشار میلاش، چشمه دمکش و قلعه گردن بخشی از جاذبه های دیدنی نزدیک به رودسر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو