نما کلبه و برکه

کلبه جنگلی در کنار دریاچه در ایزدشهر - VIP

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در کنار دریاچه ای زیبا در ایزدشهر - VIP
این کلبه جنگلی یکخوابه با محوطه ای به مساحت بیش از 10 هکتار در کنار برکه ای خاص با چشم انداز بی نظیر در منطقه ای زیبا و دلنشین در دل جنگل های هیرکانی شهر ایزدشهر واقع شده است که با تغییر هر فصل رنگ درختان و شالیزار کنار آن چشم نوازی می نماید.
کلبه دارای تراسی دنج رو به دریاچه می باشد که میتوانید لحظات آرامش بخشی را با طلوع و غروب خورشید، شنیدن آواز دل انگیز پرندگان در جوار برکه و فضای بکر جنگلی تجربه نمائید.
قسمتی از محوطه اطراف کلبه با فنس و پرچین های چوبی محصور و جهت برقراری امنیت نگهبان 24 ساعته در ورودی باغ به همراه دو سگ نگهبان در مجموعه مستقر هستند و قابل ذکر است میهمانان جهت دسترسی به کلبه می بایست خودرو را در ورودی مجموعه پارک کنند و 200 متر مسیر انتهایی را پیاده طی نمایند.
در واقع این برکه زیبا یک مزرعه پرورش ماهی می باشد لذا میزبان به همراه پرسنل مجموعه جهت رسیدگی به امورات مزرعه و درختان میوه در بعضی مواقع در آنجا حضور خواهند داشت.
در این مجموعه امکان استفاده از قایق های پدالی، موتوری و پارویی برای گشت و گذار اطراف برکه، تور جنگل نوردی با لیدر و سفارش انواع غذای خانگی نظیر اردک شکم پر، ماهی شکم پر، جوجه ناردونی برای وعده ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه مقدور می باشد.
با 2 کیلومتر رانندگی به سوپرمارکت، نانوایی و پمپ بنزین نیز دسترسی خواهید داشت. در این منطقه کیفیت شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت 4G و در بعضی مواقع 3G است.
با توجه به قرارگیری این کلبه در جنگل بکر، تمامی انشعابات مصرفی همچون آب شرب و قابل استحمام، گاز کپسولی برای بخاری گازی و آبگرمکن و پنل خورشیدی برای روشنایی (که با تاریکی هوا فعال می گردد) به صورت سیار تهیه گردیده است لذا بسیار ضروریست که میهمانان گرامی در مصرف این موارد صرفه جویی لازم را اعمال نمایند تا وقفه ای در تامین آنها ایجاد نشود.
200 متر مسیر منتهی به مجموعه بصورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
قابل ذکر است پخت و پز داخل اقامتگاه ممنوع و میهمانان میتوانند از گاز پیک نیکی تعبیه شده روی تراس استفاده نمایند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان