چشم انداز زیبای مزارع کشاورزی و آبگیر پرورش ماهی

اجاره ویلا در رشت - سیاه گلوندان - ط دوم

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در رشت - سیاه گلوندان - ط دوم
این ویلا یکخوابه با طراحی داخلی چوبی و چشم انداز زیبای آبگیر و درختان در طبقه دوم (12 پله دسترسی) یک ساختمان دو طبقه با محوطه ای سرسبز و درختکاری شده در محیطی امن و آرام در جاده سراوان به فومن در روستای سیاه گلوندان و فاصله حدود 15 کیلومتری شهر زیبا و بارانی رشت و حدود 25 کیلومتری سراوان واقع شده است.
طراحی اقامتگاه به صورتی است که سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام مشترک با سرویس بهداشتی فرنگی و تراس در قسمت پایین و یک اتاق خواب با 10 پله دسترسی (مطابق تصاویر) در قسمت بالا قرار دارد.
لوله کشی آب این منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد بنابراین توصیه می گردد برای آشامیدن از آب معدنی استفاده نمایید.
اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و طبقه پایین در اختیار میهمانان دیگر می باشد و محوطه و دروازه ورودی به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین میزبان در همسایگی سکونت دارد.
اقامتگاه دارای دو درب ورودی از رستوران و کوچه می باشد.
سرو ناهار و شام محلی همچون فسنجان، باقالی قاتق، ترشه تره با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در رستوران مجاور و یا اقامتگاه امکان‌پذیر است.
برای تهیه مایحتاج روزانه، دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه رانندگی امکان‌پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
مرداب سراوان، کاروان سرای شاه عباسی، قلعه رودخان، موزه میراث روستایی تنها بخشی از جاذبه های گردشگری گیلان زیبا و قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو