آلاچیق مشترک مجموعه

رزرو بوم گردی در فارسان - ده چشمه - اتاق تالار

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در فارسان - ده چشمه - اتاق تالار
این اتاق با ظرفیت حداکثر 6 نفر و امکاناتی نظیر اینترنت و صبحانه رایگان، در یک مجموعه اقامتی با معماری بومی و چیدمان سنتی در روستای ده چشمه واقع شده و تا شهر فارسان حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق 24 متری دارای 6 عدد رخت خواب سنتی یخچال، بخاری گازی و پنکه سقفی می باشد.
قابل ذکر است اتاق فاقد امکانات پخت و پز و سرویس بهداشتی اختصاصی است.
از مشاعات این مجموعه اقامتی می توان به فضای نشیمن حیاط و آلاچیق، آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام عمومی که در حیاط قرار دارد اشاره کرد.
همان طور که ذکر شد در این مجموعه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش غذاهای محلی نظیر آبگوشت بختیاری، تاس کباب و ... با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و مجموعه دوربین مداربسته محوطه حیاط را تحت پوشش قرار می دهد.
حدود 500 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه جاده به صورت خاکی با امکان تردد با وسلیه نقلیه است و میهمانان می توانند با همین میزان فاصله به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه نمایند.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای همراه اول 4G و برای ایرانسل به صورت 3G است، به علاوه مجموعه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به مسجد جامع فارسان با قدمت قاجاریه، گردشگاه چشمه قلعه و موزه فرهنگ و تمدن فارسان اشاره کرد.
تلویزیون دکوری و غیرقابل استفاده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو