اتاق خواب

اجاره کلبه سوئیسی دنج در بندرانزلی

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سوئیسی دنج در بندرانزلی
این کلبه سوئیسی دوبلکس یکخوابه با حیاطی دلباز در گوشه ای دنج و در غازیان محله شهر بندرانزلی قرار دارد که دسترسی آن با قایق امکانپذیر است.
میزبان با قایق شخصی خود راهنما مهمان ها به اقامتگاه خواهد بود و طراحی کلبه به گونه ای است که اتاق خواب بدون در با دسترسی حدود 12 پله در طبقه بالا قرار دارد.
حیاط اقامتگاه که فضای مناسبی را برای تفریح مهمان ها فراهم کرده با فنس و توری محصور شده و جهت امنیت بیشتر ورودی محوطه به دوربین مداربسته مجهز می باشد.
لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی کوچه قبل از رودخانه فضای مناسب جهت پارک خودرو را دارد که فاصله پارک خودرو تا ورودی محوطه اقامتگاه حدود 20 متر (عرض رودخانه) است.
اقامتگاه فاقد گاز کشی شهری است و پخت و پز از طریق اجاق گاز برقی انجام میشود و مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود سه کیلومتری اقامتگاه استفاده نمایند که به دلیل شرایط خاص اقامتگاه پیشنهاد می شود قبل از ورود به خانه مایحتاج خود را تهیه کنید.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
منطقه آزاد و تجاری کاسپین با فروشگاهها و مراکز خرید جذاب، تالاب و مرداب انزلی، زیستگاه پرندگان مهاجر، اسکله و ... بخشی از جاذبه های بندرانزلی زیبا می باشد که بازدید و گشت و گذار در آن سفرتان را خاطره انگیزتر می نماید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو