جکوزی در تراس

اجاره خانه تراس دار در کیش - دهکده ساحلی

درباره اقامتگاه

اجاره خانه تراس دار در کیش - دهکده ساحلی
این خانه مبله 290 متری سه خوابه که یک خواب آن مستر می باشد با چشم انداز دریا و تراس دلباز مجهز به وان جکوزی 4 نفره و میز و صندلی باغی در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه (5 واحدی) دارای آسانسور و پارکینگ با دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی در محیطی امن و آرام در شهرک دهکده ساحلی کیش واقع شده است.
طراحی خانه به صورت پذیرایی، دو آشپزخانه، سه اتاق خواب (یکخواب مستر دارای حمام با فرنگی)، سرویس ایرانی و حمام و سرویس فرنگی می باشد.
اطراف محوطه ساختمان به سبک خانه های شهرکی فاقد حصار است و واحد نگهبانی 24 ساعته در ورودی مجتمع مستقر است، همچنین به جهت حفظ امنیت بیشتر ورودی واحد مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
لازم به ذکر است آب لوله کشی این منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد و بهتر است آب معدنی به همراه داشته باشید، همچنین سوخت منطقه از کپسول گاز مایع تامین و تمام لوازم برقی می باشد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 500 متری به سوپرمارکت دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
جزیره کیش با بهره مندی از جاذبه های گردشگری و طبیعی بی شمار همچون اسکله، ساحل دریا با تفریحات مهیج آبی و رستوران های دریایی، پارک آبی اوشن و برگزاری جشنواره های شاد و متنوع، پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو