نمای اقامتگاه

رزرو بوم گردی در فلاورجان - بوستان زر - باران

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در فلاورجان - بوستان زر - باران
این اتاق سنتی 18 متری دارای ایوان و محوطه ای دلباز در یک مجموعه بوم گردی 4 واحدی در بوستان زر با فاصله حدود 8 کیلومتری از فلاورجان و حدود 25 کیلومتری از شهر اصفهان واقع شده است.
این اتاق 18 متری دارای رخت خواب سنتی، پکیج، کمد و یخچال می باشد و فاقد امکانات پخت و پز است ولی مهمانان می توانند با هماهنگی قبلی از آشپزخانه مرکزی استفاده نمایند.
گفتنی است امکان سر و سفارش در وعده صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه فراهم می باشد.
از مشاعات این مجموعه می توان به حیاط دنج مزین به حوض آب، باغچه های قرینه، آشپزخانه مرکزی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.
محوطه اطراف با دیوار محصور شده است و مجموعه دارای نگهبان 24 ساعته می باشد، همچنین به جهت حفظ امنیت بیشتر، محوطه، ایوان و مشاعات مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 200 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است.
نشستن در حیاط زیبای این اقامتگاه و استشمام بوی گل، در عصرهای خسته و سنگین این روزهای زندگی ماشینی، همراه با صدای دل نواز گنجشکان لحظات شیرینی را برای مهمان گرامی ثبت می نمایند.
پارک ساحلی کلیشاد، مسجد جامع اشترجان، پل فلاورجان، عمارت چهلستون، سی و سه پل، مسجد جامع اصفهان، میدان نقش جهان، منارجنبان و پل خواجو از جمله مناطق گردشگری این شهر تاریخی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو