اجاره-ویلا-شمال-جاجیگا

راهنمای اجاره ویلا شمال در جاجیگا

راهنمای اجاره ویلا شمال به شما کمک می‌کند که پیش از سفر به سادگی و سرعت محل اقامت خودتان را انتخاب و رزرو کنید.

اگر قصد سفر به شمال ایران را دارید و می‌خواهید که سفری سراسر آرامش و لذت و گردش را تجربه کنید و نگران جای ماندن نباشید، رزرو آنلاین ویلا شمال از طریق سایت جاجیگا به شما این امکان عالی را می‌دهد که برای چند روز ویلایی را که مناسب سلیقه‌تان است، از قبل رزرو و با خیال راحت به سمت مقصدتان در هر نقطه شمال که باشد سفر کنید.

در واقع با دسترسی به سایت و اپلیکیشن جاجیگا شما در هر نقطه از ایران که اراده کنید جایی برای ماندن دارید و در سفر بی جا نمی‌مانید و خلاصه اینکه «جاجیگا مثل خونه خودته»

استفاده از کد تخفیف جاجیگا هم روشی برای داشتن یک سفر به صرفه و اقتصادی است.

در این نوشته با ما همراه شوید تا قدم به قدم مراحل رزرو ویلا را برایتان شرح دهیم.

جاجیگا کجاست؟

راهنمای-اجاره-ویلا-شمال
اجاره ویلا در شمال

جاجیگا یک سایت و اپلیکیشن رزرو اقامتگاه در سراسر ایران است که دارای ویترینی از انواع اقامتگاه از ویلا و کلبه و خانه روستایی گرفته تا اقامتگاه بومگردی و بوتیک‌هتل و … با عکس و توضیحات است و کاربران سایت به راحتی می‌توانند اقامتگاه مورد نظرشان را انتخاب و هزینه‌اش را به صورت آنلاین پرداخت و رزرو کنند.

برای شروع رزرو ویلا در ابتدا باید وارد سایت جاجیگا در نشانی www.jajiga.com  و یا اپلیکیشن شده و در بخش ثبت‌نام با ارایه شماره تلفن همراه ثبت نام کنید.

اولین قدم_انتخاب شهر مقصد

راهنمای-اجاره-ویلا-شمال
راهنمای اجاره ویلا در شمال

برای انتخاب اقامتگاه مرحله اول انتخاب شهر مقصد در بخش جست وجوی جاجیگا در صفحه نخست سایت است که با عبارت«می‌خوای کجا بری» مشخص شده.

شما با وارد کردن شهر مقصد در این بخش و بعد کلیک کردن به ویترینی از اقامتگاه‌های قابل رزرو در آن شهر دست پیدا می‌کنید.

قدم دوم _تعیین فیلتر مناسب

اجاره-ویلا-جاجیگا
اجاره ویلا در جاجیگا

نتیجه جستجوی مقصد می تواند صدها اقامتگاه متفاوت باشد، ولی در بالای صفحه‌ای که پیش رویتان قرار دارد فهرستی وجود دارد که با تنگ تر کردن گزینه ها در نتایج جستجو، به شما برای رسیدن به اقامتگاه دلخواه کمک می کند.

این فهرست عبارت است از:

تاریخ سفر، تعداد نفرات، محدوده قیمت، تعداد تخت و اتاق، ویژگی‌های اقامتگاه، نوع اقامتگاه، منطقه اقامتگاه، نوع اجاره، امکانات اقامتگاه، و مقررات اقامتگاه.

شمای کاربر با کلیک کردن روی هر کدام از این موارد می توانید مورد دلخواه و مناسب را انتخاب و اصطلاحا فیلتر کنید و در نهایت به فهرستی از اقامتگاه‌هایی که دقیقا مطابق با خواسته شماست برسید.

در ادامه روند انتخاب هر کدام از فیلترها را توضیح می‌دهیم.

تاریخ سفر

با کلیک روی این بخش، تقویم ماه جاری و چند ماه آینده پیش رویتان باز می‌شود.

شما در این تقویم روز ورود به اقامتگاه و روز خروج را مشخص می‌کنید. به این شکل اقامتگاه‌هایی که در تاریخ مورد نظر شما خالی هستند گزینش می‌شوند. ضمنا با مشخص کردن تاریخ ورود و خروج، صورتحساب کامل مدت رزرو مربوط به هر اقامتگاه در نتایج جستجو به شما نمایش داده خواهد شد.

نکته: به طور کلی اقامتگاه ها ‌از دو ماه قبل قابل رزرو هستند.

تعداد نفرات

در این قسمت شما تعداد نفراتی را که قرار است در اقامتگاه باشند تعیین می‌کنید. با این انتخاب اقامتگاه‌هایی که برای این تعداد نفرات مجاز هستند، مشخص می‌شوند.

نکته: میزبان هر اقامتگاه با تعیین “ظرفیت استاندارد” نرخ استاندارد اقامتگاه برای تعداد مذکور را نیز تعیین می کند. همچنین با تعیین “حداکثر ظرفیت” مشخص می کند مهمان تا چند نفر اضافه بر نفرات استاندارد را می تواند با خود به همراه ببرد. البته برای هر نفر اضافه هزینه ای نیز تعیین می کند که بصورت خودکار در صورتحساب رزرو محاسبه می شود.

تعداد تخت و اتاق

این گزینه هم از طرف شما و بر اساس نیازتان درباره تعداد تخت و اتاقی که لازم دارید، تعیین می‌شود.

ویژگی‌های اقامتگاه

در قسمت ویژگی‌های اقامتگاه فهرستی از انواع اقامتگاه‌های با ویژگی خاص جاجیگا وجود دارد که با انتخاب هر کدام و فیلتر کردن به فضای دلخواه‌تان نزدیک‌تر می‌شوید.

  • این ویژگی‌ها عبارتند از:

ممتاز

گلچینی از اقامتگاه‌های باکیفیت با میزبان‌های مهمان‌نواز که اقامتی شایسته را تضمین می‌کنند.

تخفیف‌دار

اقامتگاه‌هایی با تخفیف ویژه که به صورت خودکار در صورتحساب رزرو اعمال می‌شود.

خاص

اقامتگاه‌های متفاوت و جذاب برای افراد خاص.

اقتصادی

اقامتگاه‌هایی با نرخ اقتصادی و کیفیت مناسب.

پت‌نواز

اقامتگاه‌های مجاز برای ورود حیوان خانگی.

رزرو فوری

اقامتگاه‌هایی با قابلیت رزرو فوری و بدون نیاز به تایید مجدد میزبان.

خوش غذا

اقامتگاه‌هایی که با سرو غذاهای خوشمزه محلی طعم سفرتان را به یادماندنی می‌کنند.

لوکس و مجلل

اقامتگاه‌های لوکس و مجلل برای مشکل‌پسندها.

ضدعفونی شده

اقامتگاه‌هایی که مطابق با پروتکل‌های بهداشتی نظافت و ضدعفونی می‌شوند.

مناسب معلولین

اقامتگاه‌هایی که رفت و آمد در آنها برای معلولین و سالمندان مناسب‌تر است.

نوع اقامتگاه

نوع اقامتگاه، بخش مهم دیگری است که شما از میان انواع اقامتگاه نوع مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.

در این بخش شما انتخاب‌های مختلفی دارید. از جمله:

ویلایی، سوئیت، کلبه، هتل آپارتمان، چادر، هاستل، بوتیک هتل، آپارتمان، خانه روستایی، اقامتگاه بومگردی، مهمان خانه، پانسیون، کاروانسرا و قایق.

منطقه اقامتگاه

در این بخش موقعیت جغرافیایی اقامتگاه را مشخص می‌کنید. این انتخاب شامل:

ساحلی، ییلاقی، شهری، روستایی، جنگلی، بیابانی و حومه شهر است.

نوع اجاره

این قسمت وضعیت اجاره اقامتگاه را مشخص می کند که شامل: دربست، اتاق خصوصی، نیمه دربست و اتاق مشترک است.

امکانات اقامتگاه

در اینجا امکانات و وسایل داخل اقامتگاه از سونا و جکوزی گرفته تا وسایل پخت و پز و غیره فهرست شده و شما می‌توانید، امکاناتی را که می‌خواهید حتما در اقامتگاه باشد تیک بزنید.

مقررات اقامتگاه

این قسمت سه گزینه دارد که شامل موارد زیر است:

  • همراه داشتن حیوان خانگی مجاز باشد.
  • استعمال دخانیات داخل اقامتگاه مجاز باشد.
  • برگزاری مهمانی کوچک و پخش موزیک مجاز باشد.

شما در صورت تمایل به هر مورد، آن را انتخاب کرده و اقامتگاه و میزبان‌هایی را پیدا می‌کنید که با خواسته شما مشکلی نداشته باشند.

قدم سوم_ انتخاب نهایی

راهنمای-اجاره-ویلا-شمال
اجاره ویلا شمال جاجیگا

با گذشتن از این بخش‌ها حالا شما به فهرست مورد نظر و سلیقه و نیازتان رسیده‌اید و می‌توانید از این لیست با مطالعه و بررسی توضیحات اقامتگاه، مقررات اقامتگاه و البته دیدن عکس‌ها یا ویدئوی آن، مورد مناسب خودتان را انتخاب کنید.

  • ستاره‌ها مهمند!

برای اینکه انتخاب مطمئن‌تری برای اجاره اقامتگاه داشته باشید، چند راه میانبر وجود دارد.

اول اینکه تعداد ستارگان هر اقامتگاه نشاندهنده میزان رضایت مهمان‌های قبلی از آن است. پس به تعداد ستاره ها دقت کنید. رزروها و ستاره های بیشتر یعنی کیفیت بالاتر.

  • از نظر قبلی‌ها غافل نشوید
  • به بخش نظرات اقامتگاه بروید و نظرات مهمان‌های قبلی را درباره وضعیت اقامتگاه و برخورد میزبان بخوانید. این نظرات که تنها توسط مهمانهای قبلی همان اقامتگاه قابل ثبت است، برای انتخاب میزبان و اقامتگاه مناسب و دلخواه شما بسیار راه‌گشا است.

قدم چهارم _رزرو آنلاین

حالا وقت رزرو آنلاین است.

در این مرحله شما به بخش ثبت درخواست رزرو در صفحه اقامتگاه رفته و پس از تعیین تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات، دکمه “درخواست رزرو” را می‌زنید و منتظر می‌مانید که میزبان درخواست شما را بررسی و تایید کند.

در صورت تایید میزبان پیامی از طریق سایت و پیامک به دست شما می‌رسد و شما حداکثر 30 دقیقه فرصت دارید که هزینه رزرو را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

بعد از پرداخت، سند رزرو شما حاوی هویت کامل و شماره تماس میزبان و آدرس دقیق اقامتگاه صادر میشود و میتوانید برای هماهنگی بیشتر با میزبان خواد تماس بگیرید. همچنین با استفاده از گزینه “مسیریابی” مسیر جاده ای تا مقصد برای شما به نمایش درخواهد آمد.

قدم آخر تحویل اقامتگاه

با انجام مراحل پیشین شما بدون اینکه قدم از قدم برداشته باشید با چند کلیک روی سایت جاجیگا یک اقامتگاه با مشخصاتی که دوست دارید و مناسب برای جمعی که همسفرید و با قیمت دلخواه پیدا و رزرو کرده‌اید.

با رسیدن به زمان رزرو، در تاریخ و ساعتی که روی سند ثبت شده به نشانی اقامتگاه رفته و کلید ویلا را از میزبان دریافت می‌کنید.

سخن آخر

اجاره ویلا شمال حالا با وجود اینترنت و سایت رزرو آنلاین جاجیگا، یک کار ساده و آسان و باحال برای انتخاب جای ماندن با تنوع  زیاد و تجربه‌های جدید در سفر است.

اهل سفر با این روش در هر سفر، فرصتی ماجراجویانه برای اقامت و پیدا کردن تجربه‌ای نو در مناطق مختلف دارند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

پریسا سجادی

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید