نما اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در پاوه - داریان

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در پاوه
این خانه روستایی یکخوابه با تراس دنج و چشم انداز بی نظیر از کوه و جنگل در روستای زیبا و سرسبز داریان و در فاصله حدود 25 کیلومتری از شهر پاوه واقع شده است .
این خانه دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی مشترک با حمام در حیاط اقامتگاه و تراس می باشد.
این روستا فاقد لوله کشی آب و گاز شهری است و آب لوله کشی از طریق چشمه، سوخت اقامتگاه برای پخت و پز از کپسول گاز مایع و گرمایش این خانه نیز توسط بخاری نفتی تامین می شود، همچنین محوطه اقامتگاه از سه طرف با دیوار و یک طرف با فنس محصور است.
لطفا توجه داشته باشید 500 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی است و به دلیل بافت پلکانی این روستا باید حدود 100 متری اقامتگاه خودرو را پارک کرده و مابقی مسیر را به صورت پیاده روی طی نمایید، همچنین سوپرمارکت و نانوایی در فاصله 200 و 500 متری اقامتگاه قرار دارد.
پوشش تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G می باشد ولی این خدمات برای اپراتور ایرانسل در دسترس نیست.
روستای داریان جز زیبا ترین مناطق بکر و طبیعی ایران است که با قرار گرفتن در دل دره ای زیبا که با انبوه درختان سرسبز و کوه های استوار احاطه شده، معماری پلکانی و منحصر‌ به‌ فرد خانه ها این منطقه را به جاذبه‌ ای شگفت‌ انگیز برای مسافران تبدیل کرده است.
روستای هجیج، سد داریان، اورمان تخت، بازارچه مرزی پاوه ، روستای خانقاه، آبشار دریبر، ییلاق ویمیر تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو