تراس دارای میز و صندلی و چشم انداز زیبا

اجاره ویلا تریپلکس در فشم - لالان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا تریپلکس در فشم - لالان
این ویلا تریپلکس چهار خوابه مستر مجهز به میز بیلیارد و تراس دارای میز و صندلی در محیطی کوهستانی و خوش آب و هوا و دنج در روستای لالان در منطقه فشم با فاصله حدود 60 کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.
طراحی این ویلا به صورت تریپلکس است و طبقه اول دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب دارای حمام، سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با فرنگی و طبقه دوم دارای نشیمن، سه اتاق خواب مستر ( دارای حمام مشترک با فرنگی )، تراس و طبقه سوم دارای یک اتاق شاه نشین مجهز به میز بیلیارد و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با فرنگی می باشد.
وجود میز بیلیارد در سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و آلاچیق، آبنما، باربیکیو و تخت سنتی در حیاط، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
محیط اطراف محوطه اقامتگاه با دیوار و نرده های فلزی محصور شده است و واحد سرایداری 24 ساعته با درب ورود و خروج مجزا در ورودی پارکینگ (محوطه) مستقر است و واحد به صورت دربست در اختیار میهمان قرار می گیرد، همچنین حیاط به صورت طبقاتی می باشد.
دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی جهت تهیه مایحتاج روزانه در فاصله حدود 200 متری از اقامتگاه امکان پذیر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت نیز به صورت 4G است.
فشم از مناطق خوش آب و هوای تهران است و دارای چشم انداز کوهستان و رودخانه های خروشان می باشد که گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
قابل توجه میهمانان با همراه سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت این ویلا در بخش ورودی و محوطه دارای تعدادی پله است.
استخر موجود در محوطه غیر فعال می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو