نمای کلبه

اجاره سوئیت حیاط دار در تهران - شمشک

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت حیاط دار در تهران - شمشک
این سوئیت فاقد اتاق خواب با طراحی سنگی دارای حیاطی پلاکانی با دسترسی 15 پله در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای شمشک با فاصله حدود 60 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
سوئیت دارای آشپزخانه، میز غذاخوری، چهار تخت تک نفره، تلویزیون، بخاری، کرسی برقی و حمام با سرویس فرنگی می باشد و سرویس ایرانی در حیاط سوئیت تعبیه شده است.
محوطه اطراف حیاط با دیوار محصور شده است و میزبان نیز در محوطه سکونت دارد که ورودی و حیاط به صورت مشترک استفاده می گردد، همچنین به جهت تامین امنیت بیشتر ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته است.
در نظر داشته باشید این سوئیت فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی ورودی ساختمان از فضای کافی جهت پارک خودرو برخوردار است.
مهمانان گرامی می توانند با طی مسافت حدود یک کیلومتر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت نیز به صورت 4g است.
نشستن در حیاط دلباز این اقامتگاه به دلیل نزدیکی به رودخانه، وجود چشمه و برکه در محوطه به همراه صدای دل نواز گنجشکان لحظات شیرینی را برای مهمان گرامی ثبت می نمایند.
شمشک یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات بوده که ضمن نزدیک بودن به پایتخت از آب و هوایی بسیار دلپذیر و پاکیزه برخوردار است. شاید وقتی حرف از این شهر می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند زمستان‌های برفی و پیست اسکی آن باشد که اتفاقا اصلی‌ ترین جاذبه گردشگری آن است، اما این شهر نه فقط در زمستان بلکه در همه فصول سال زیباست و منتظر مسافرانی است که تشنه آرامش هستند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو