نمای خانه

اجاره خانه تراس دار در سرولات - لیمه سرا

درباره اقامتگاه

اجاره خانه تراس دار در سرولات - لیمه سرا
این خانه مبله یکخوابه در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه با تراس و چشم انداز کوه و جنگل در محیطی دنج و آرام در روستای لیمه سرا و منطقه سرولات با فاصله حدود 8 کیلومتری از شهر چابکسر واقع شده است.
ساختمان در شیب زمین قرار دارد و از طرف خیابان همکف می باشد و فاقد پله می باشد و همچنین محوطه اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده، همچنین میزبان در واحد کناری اقامتگاه با ورودی مجزا سکونت دارد.
میهمانان گرامی جهت تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت، سوپرمارکت و نانوایی با فاصله حدود 200 متری از اقامتگاه قابل دسترسی خواهند بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
لازم به ذکر است 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت بتونی میباشد و دارای شیب تندی می باشد که خودروهایی که صفحه کلاچ ضعیف دارند، بهتر است که وارد کوچه نشود. خودروهایی مثل 206 و 207 و خودروهای ژاپنی و اروپایی مشکلی ندارند. بعضی خودروهای قدیمی (در صورت ضعف صفحه کلاچ) و برخی خودروهای چینی مثل برلیانس در حرکت در این شیب دچار ضعف هستند
اماکن تفریحی، گردشگری ، دیدنی : دریا و ساحل ، تفریحات ساحلی 6 کیلومتر، تلکابین رامسر 15 کیلومتر، مرداب جنگلی خشکسرا 3 دقیقه، اماکن توریستی رامسر 20 کیلومتر ، رستوران خاورخانوم پیاده 5 دقیقه، با ملک فاصله دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو