نمای ویلا

ویلا دوبلکس با حیاطی دلباز در چمستان - نعمت آباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس با حیاطی دلباز در رچمستان
این ویلا دوبلکس سه خوابه با استخر سرپوشیده آبگرم و حیاطی فضاسازی شده و سرسبز و با شاهنشینی دنج در محوطه ای شهرکی در روستای نعمت آباد با فاصله حدود 20 کیلومتری از شهر نور واقع شده است.
این ویلا دوبلکس سه طبقه در طبقه اول با دسترسی حدود 10 پله دارای پذیرایی، آشپزخانه می باشد و در طبقه همکف نیز شامل نشیمن، آشپزخانه و سه اتاق خواب و حمام و سرویس ایرانی است و در طبقه منفی یک با دسترسی حدود 5 پله از همکف دارای استخر است، همچنین در طبقه سوم نیز که ورودی آن از حیاط خلوت است با دسترسی حدود 18 پله می توانید از شاهنشین اقامتگاه استفاده کنید.
حیاط اقامتگاه با دیوار کوتاه محصور شده و نگهبان 24 ساعته در شهرک حضور دارد و همچنین جهت امنیت بیشتر دروازه ورودی و حیاط به دوربین مداربسته مجهز شده است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 400 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در حیاط و پذیرایی اقامتگاه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد اما در اتاق خواب ها و استخر ایرانسل و همراه اول آنتن دهی مناسبی ندارد.
گفتنی است حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی است، همچنین آبشار آب پری، پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات و آبشار ونوش از جاذبه های گردشگری شهر نور می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو