Untitled 1 2 به نزدیک سفر کن

به نزدیک سفر کن

همه‌ی ما از لزوم سفر تو زندگی‌هامون آگاهیم. می‌دونیم که مابین شلوغیا و بدو بدوهای روزمره‌ی زندگی، گاهی لازمه یه مکثی کنیم و با یه سفر دلچسب حسابی خودمونو شارژ کنیم. سفر کردن باعث تقویت روحیه می‌شه و شور و نشاط زیادی رو در ما ایجاد میکنه. مثلا اگه دقت کرده باشید وقتی که قصد سفر می‌کنیم، از شب قبلش، خیلی هیجان داریم و با انرژی و ذوق مشغول جمع و جور کردن وسایل سفر می‌شیم.

با همه‌ی این اوصاف، بعضی وقت‌ها اتفاقاتی پیش میاد و شرایط جوری رقم میخوره که زندگی از حالت نرمال و عادی خودش خارج می‌شه، درست مثل این روزها که همه‌ی جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کروناست. اما در طول تاریخ بشریت، آدمیزاد همیشه برای هر چالش و مشکلی دنبال راه حل بوده و سعی کرده شرایط رو برای خودش تسهیل کنه. پس حالا که این ویروس مدت زیادی موندگار شده، ما هم چاره‌ای نداریم جز اینکه تغیرات مفید و موثری تو سبک زندگیمون بدیم و سعی کنیم به صورت مسالمت آمیز با این ویروس زندگی کنیم.

Sadeq Mousavi به نزدیک سفر کن

این تغییر سبک زندگی مسلماً تو سفرهامون هم تاثیر‌می‌ذاره. مثلا حالا که امکان رفتن به سفرهای خارجی و یا سفرهای داخلی دور از خودمون رو نداریم، بهترین فرصته تا مناطق دیدنی اطراف خودمون رو که شاید تا حالا از خیلیاشون بی‌خبر هم بودیم، بشناسیم و با یه سفر هوشمندانه به مناطق دیدنی اطرافمون، همراه با رعایت نکات بهداشتی نیاز روحیمون به سفر رو ارضا کنیم.

قابلیت جدید جاجیگا

یه قابلیت جدید تو سایت جاجیگا ایجاد شده که کار شما رو برای سفرهای نزدیک این دوران راحت‌تر می‌کنه. با قابلیت “به نزدیک سفر کن” شما می‌تونید اقامتگاهای زیبای نزدیک به لوکیشن‌تون رو پیدا کنید و خودتون رو به یه استراحت کوتاه‌مدت در جمع خصوصی خانواده دعوت کنید. البته این اقامتگاه‌های دست‌چین شده اکثرا در مناطق دنج و خلوت و دور از جمعیت قرار دارند و بهترین انتخاب برای این روزا هستند.

روش استفاده از قابلیتِ به نزدیک سفر کن

برای اینکار ابتدا وارد صفحه اصلی سایت جاجیگا بشید و در قسمت به نزدیک سفر کن روی دکمه‌ی “بزن بریم” کلیک کنید.

1 به نزدیک سفر کن

لوکیشن خودتون رو مشخص کنید، این کار هم می‌تونه به صورت خودکار انجام بشه یعنی با روشن کردن Gps گوشی، وقتی که اجازه دسترسی بهش بدید، موقعیت مکانی شمارو پیدا می‌کنه. و هم می‌تونید با حرکت دادن مکان نما محل مورد نظر خودتون رو مشخص کنید و دکمه “من اینجام” رو بزنید.

2.3 1 به نزدیک سفر کن

با نمایش داده شدن هر کدوم از این اقامتگاه‌ها روی نقشه، به راحتی می‌تونید اقامتگاهای اطراف خودتون رو ببینید، فاصله‌شون از خودتون رو بسنجید و یا اون‌ها رو باهم مقایسه کنید.

همچنین می‌تونید با کلیک روی هر کدوم از این اقامتگاه‌ها عکس و مشخصاتش رو مشاهده کنید.

5 به نزدیک سفر کن

اینکار مقایسه قیمتی رو هم براتون راحت تر میکنه و در تصمیم‌گیری بهتر برای یه انتخاب مناسب کمکتون می‌کنه.

برای مشاهده‌ی اطلاعات کامل همه‌ی اقامتگاه‌های نزدیک به خودتون، گزینه‌ی “مشاهده‌ی اقامتگاه‌ها” رو بزنید، تا همشون براتون لیست بشن.

8 به نزدیک سفر کن

این اقامتگاه‌ها تو محیط‌‌های دنج و خلوت نزدیک به شما قرار دارند و می‌تو‌نید یه استراحت خانوادگی کوتاه‌مدت به دور از بقیه مردم داشته باشید.

9 به نزدیک سفر کن

امیدوارم سفرهای نزدیک و خانوادگی حسابی بهتون خوش بگذره و خاطرات قشنگی تو تقویم زندگیتون ثبت کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

معصومه ذاکراکبری

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید