فرح-آباد-ساری-کجاست

فرح آباد کجاست؟

فرح آباد، ساحل محبوب شرق مازندران

فرح آباد در شمال شهر ساری مازندران یکی از مقاصد محبوب سفر به شمال در کنار دریا است که از گذشته‌های دور یعنی دوران صفویه تا به امروز مشهور و پر گردشگر بوده.

فرح آباد که امروز به اسم خزرآباد تغییر یافته یک ساحل زیبای شمال با امکانات تفریحی و گردشگری متنوع است؛ مثل پلاژ آقایان و بانوان، قایق سواری، ماهی گیری، جت اسکی، تیوپ سواری، بنانا و تفریحات غیرآبی مثل سوارکاری، شهربازی، پارک بادی کودکان و موتور چهارچرخ.

در مسیر گردش در ساحل فرح آباد ساری با جاجیگا همراه باشید.

درباره سفر به ساری در مجله جاجیگا بخوانید.

ساحل فرح آباد کجاست؟

ساحل-فرح-آباد-ساری
ساحل فرح اباد

ساحل فرح آباد یکی از سواحل زیبای شمال است که با امکانات تفریحی و رفاهی توریستی در فاصله 35 کیلومتری از شمال شهر ساری، بخش رودپی شمالی، دهستان فرح آباد شمالی، روستای ولی‌آباد قرار دارد.

این ساحل یکی از مسیرهای محبوب گردشگران برای تفریحات ساحلی و دریایی در سفر به شمال و شرق مازندران است.

این ساحل از انتهای جاده فرح آباد آغاز شده و موازی با جاده بابلسر به‌سمت غرب پیش می‌رود.

در مسیر گردش در شهر توریستی بابلسر با مجله جاجیگا همسفر شوید.

مسیر رسیدن به فرح‌آباد

برای رسیدن به فرح آباد از تهران باید از جاده‌های هراز، فیروزکوه در شرق تهران و جاده تهران به کرج و جاده چالوس در غرب تهران به سمت شمال پیش بروید.

فاصله تهران تا ساحل فرح‌آباد  از مسیر جاده هراز و فیروزکوه حدود 290 کیلومترو از سمت چالوس حدود 310 کیلومتر است. در مسیر جاده هراز باید در انتهای جاده از شهر بابل در جهت شمال شرقی به‌سمت ساحل فرح آباد بروید. پس از عبور از شهر جویبار، به جاده ساحلی می‌رسید که به ساحل فرح‌آباد می‌رسد.

از مسیر فیروزکوه  پس از رسیدن به قائمشهر به‌سمت جویبار بروید. ساحل فرح آباد در فاصله 25 کیلومتری شمال شرقی جویبار قرار دارد.

اگر جاده چالوس را برای رسیدن به ساحل فرح آباد انتخاب کنید، باید از جاده چاوس به سمت چالوس رفته و با رسیدن به جاده ساحلی دریای کاسپین به‌سمت شرق مازندران بروید تا به بابلسر برسید.

 شهر ساحلی فرح آباد در فاصله 45 کیلومتری شرق بابلسر قرار دارد. برای رسیدن به فرح آباد باید از شمال این شهر به جاده فرح‌آباد وارد شوید و مسیر خود را تا خط ساحلی ادامه دهید. ساحل فرح آباد در منتهی‌الیه غرب جاده فرح آباد قرار دارد.

در مسیر سفر به جاده چالوس با مجله جاجیگا همراه شوید.

اقامت در فرح آباد

یکی از نقاط قوت فرح آباد برای سفر و گردش در شمال وجود انواع و اقسام اقامتگاه در این منطقه است. برای سفر به فرح آباد کافی است به سایت جاجیگا رفته و فرح آباد را جست و جو کنید. با اجاره ویلا وسوئیت در فرح آباد به صورت آنلاین خاطره خوبی را از این منطقه جذاب ساحلی در خاطراتتان ثبت خواهید کرد.

تفریحات ساحل فرح آباد

ساحل-فرح-آباد
ساحل فرح آباد

ساحل فرح آباد ساری یکی از سواحل زیبای شمال و از مقاصد تفریحی ساحلی و دریایی با امکانات تفریحی متنوع است.

در این ساحل انواع تفریحات هیجان انگیز از موج‌سواری با جت اسکی تا گشت با قایق‌ موتوری، شاتل و پاراسل، اسب سواری، والیبال ساحلی، پرواز با کایت و .. در دسترس گردشگران است.

وجود فضای مجزا و سالم سازی شده برای خانم‌ها و آقایان یکی از امکانات جذاب این ساحل برای توریست‌ها است.

سخن آخر

فرح آباد ساری یکی از مقاصد محبوب سفر به شمال و رسیدن به ساحل دریای خزر در شرق مازندران است.

اهالی فرح آباد با انواع ویلا و اقامتگاه‌ از مسافران شمال استقبال می‌کنند و تجربه سفری امن و دلچسب در ساحل دریای خزر در خاطره مسافران ثبت می‌شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

پریسا سجادی

1 دیدگاه

  • ساحل فرح آبادساری و جاده فرح آباد بسیار زیباست و جنوب ساری هم فوق العاده ست، حتما برای یکبار هم شده برین، قطعا لذت خواهید برد، به ما که خیلی خوش گذشت.

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید

شمال