نمک آبرود 1 1 نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود کجاست؟

دهکده مسکونی، تفریحی و گردشگری نمک آبرود در فاصله جنگل و ساحل محبوب‌ترین منطقه توریستی و تفریحی مازندران برای سفر به شمال است.

این منطقه ویلایی با انواع و اقسام امکانات تفریحی مثل تله کابین، سورتمه، شهربازی و… یکی از پرطرفدارترین شهرک‌های مسکونی و مقاصد گردشگری مازندران است که در فاصله 9 کیلومتری چالوس قرار دارد.

در دهکده سرسبز نمک آبرود یک طرف فضای جنگلی است و می‌شود سوار بر تله‌کابین تا دل جنگل‌ و کوهستان پیش رفت؛ سمت دیگر هم ساحل و کلی تفریحات دریایی قرار دارد.

این منطقه همچنین پر از ویلاهای رنگارنگ و لوکس و جذاب است و با اجاره ویلا در شمال می‌توانید برای یک سفر به یاد ماندنی در نمک آبرود برنامه‌ریزی کنید.

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود کجاست؟
نمک آبرود کجاست

شهرک توریستی نمک آبرود یکی از مناطق لوکس و تفریحی در مسیر مازندرانگردی  است که در سال 1367 در حدفاصل دریا و جنگل به مساحت 650 هکتار ساخته شد.

نمک آبرود به دو قسمت توریستی و مسکونی تقسیم می‌شود که ورود به بخش مسکونی  آزاد و رایگان است اما برای ورود به بخش تفریحی  باید ورودی پرداخت کنید.

در مسیر جاده چالوس خاطره انگیز تا رسیدن به شهر محبوب چالوس با جاجیگا همسفر شوید.

مسیر رسیدن به نمک آبرود

نمک آبرود میان شهرهای چالوس و تنکابن قرار گرفته و برای رسیدن به این شهرک زیبا، باید از چالوس مسیر غرب و به سمت تنکابن را پیش بگیرید. بعد از 12 کیلومتر مسافت به نمک آبرود خواهید رسید.

اقامت در نمک آبرود

اقامت در نمک آبرود
اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود

این منطقه توریستی با وجود همه امکانات گردشگری طبیعی از فضای جنگل تا ساحل و امکانات تفریحی از تله کابین تا جت اسکی و … گزینه جذاب و پر متقاضی  برای سفر به شمال و اقامت است.

در این دهکده انتخاب‌های متنوعی برای اقامت وجود دارد از ویلای جنگلی و ساحلی ، ویلای لوکس استخر دار تا سوئیت و آپارتمان مبله؛ کافی است وارد سایت جاجیگا شوید و با اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود برای یک سفر ساحلی و خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

درباره سفر به تنکابن در امتداد سواحل زیبای خزر با جاجیگا همراه شوید.

سخن آخر

شهرک نمک آبرود، دهکده جذاب و معروف و توریستی مازندران است که علاوه بر داشتن انواع و اقسام ویلاهای شیک و لوکس با امکانات رفاهی، از انواع و اقسام تفریحات هم برخوردار است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

معصومه ذاکراکبری

3 دیدگاه

  • این مکان یکی از زیباترین و مفرح ترین مکانهای شهرستان چالوس هستش.خط تله کابین نمک آبرود در زمان های گذشته قرار بود تا چند صد متر داخل دریا بره و انتهای مسیر در داخل دریا هم هتلی مجلل بهمراه امکانات رفاهی داشته باشه که متاسفانه این طرح در همین نقطه متوقف شد ، هرچند هنوز هم زیباترین و دلرباترین صحنه های طبیعی رو به چشم های گردشگر بیننده هدیه میده.

  • سلام من دیشب رسیدم منزلم رفتم نمک ابرود در رامسر اینقدر بهمون خوش گذشت هر چی از زیبایی و خوبیش بگم کم گفتم فقط پر پول برید

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید

شمال