نمای سوئیت

اجاره سوئیت حیاط دار در زیباکنار - باغ محله

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت حیاط دار در زیباکنار - باغ محله
این سوئیت بدون اتاق خواب با باربیکیو، تاب، حیاط سرسبز در محیطی دنج و آرام نزدیک به ساحل دریا در روستای باغ محله واقع شده است که تا زیباکنار حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به گونه ایست که دارای پذیرایی، آشپزخانه، حمام با سرویس ایرانی می باشد.
گفتنی است حیاط اقامتگاه محصور است و میزبان در محوطه سکونت دارد لذا دروازه ورودی و حیاط به صورت مشترک قابل استفاده است و همچنین تاب و باربیکیو قرار داده شده در حیاط سرسبز آن فضای مناسبی را برای تفریح مهمانان فراهم کرده است.
آب آشامیدنی اقامتگاه از طریق چاه تامین می شود و کیفیت لازم جهت آشامیدن را ندارد لذا به مهمانان گرامی توصیه می شود آب معدنی همراه خود داشته باشند.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت در 150 متری و نانوایی در 500 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
حدود 20 متر مسیر منتهی به اقامتگاه بصورت جاده خاکی است.
ساحل حاجی بکنده با تفریحات مهیج آبی و ساحلی نظیر شنا، قایق سواری، فوتبال ساحلی، پلاژها و ... یکی از محبوب ترین ساحل های منطقه می باشد.
ساحل باغ محله که در نزدیکی اقامتگاه قرار دارد برای مسافرانی که به دنبال مکانی آرام و به دور از شلوغی هستند انتخاب ایده آلی محسوب می‌شود، منطقه آزاد انزلی نیز با مراکز خرید متنوع، آکواریوم و.. در فاصله حدود 15 کیلومتری از این اقامتگاه واقع شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو