رزرو اقامتگاه بوم گردی در اسدآباد - اتاق ۴

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اسدآباد - اتاق ۴

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اسدآباد
این اتاق 10 متری در یک اقامتگاه بوم گردی در روستای ترخین آباد در پنج کیلومتری شهر اسدآباد و 60 کیلومتری شهر همدان واقع شده است ، این بوم گردی با زیر بنای 230مترمربع در دو طبقه تاسیس شده که قدمتی حدود 40 ساله دارد.
پوشش سقف تیرچوبی و تخته کوبی شده است ، در طبقه همکف علاوه بر پوشش تیر چوبی ، طاق های خشتی و زاغه های دست کند نیز وجود دارد که بسیار مورد توجه میهمانان و بازدید کنندگان واقع شده است ، اقامتگاه دارای دو حیاط و دو بالکن(ایوان) می باشد که علاوه بر مجزا بودن ورودی اتاقها ، با اتاقی که به عنوان آشپزخانه سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، مرتبط می شوند.
ایوانهای اقامتگاه مشرف کوه و به درختان سربرآورده از رودخانه است که از جلوه ای خاص برخودار می باشد.
عبور رودخانه از جنوب روستا و اقامتگاه علاوه بر این که موجب خنکی در فصل گرما بوده ، همچنین ضمن مشاهده پرواز پرندگان مختلف بر روی روستا مانند چلچله ها، مرغ مگس خوار، قرقی و... صدای دیگر پرندگان مانند مرغ آمین(در شب) ، کبک و بلبل و... نیز از اقامتگاه به راحتی قابل شنیدن می باشد.
دسترسی از مسیرهای مختلف به رودخانه ، چشمه ها ، درخت گردوی 700ساله ، درختان مقدس پیراسماعیل ، باقیمانده آسیابهای قدیمی ، آبگیر بیوک گل و آبشارهای مختلف در مسیر رودخانه از دیگر ویژگیهای این اقامتگاه می باشد.
لازم به ذکر است آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام در این اقامتگاه به صورت اشتراکی استفاده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو