نمای زیبای ویلای ۴ خوابه vip

اجاره ویلا در سردابرود چالوس

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در سردابرود چالوس
این ویلا 4 خوابه VIP در یک شهرک ویلایی لوکس در شهر چالوس و در نزدیکی ساحل دریا واقع شده است.
ویلا به صورت تریبلکس ساخته شده است که در طبقه همکف پذیرایی ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی قرار دارد ، در طبقه دوم نیز آشپزخانه ، اتاق ها و یک تراس بزرگ واقع شده است و طبقه سوم نیز شامل یک اتاق خواب به همراه روف گاردن می باشد ، همچنین جهت سرگرمی میهمانان گرامی میز فوتبال دستی و بیلیارد نیز تعبیه شده است.
ویلا دارای دو عدد روف گاردن بزرگ یکی به سمت دریا و یکی رو به جنگل و همچنین 5 عدد تراس بزرگ هم می باشد که مکان مناسبی برای استفاده از آب و هوا و مناظر این منطقه است.
فاصله این شهرک تا سوپر مارکت 100 م تا ساحل دریا حدود 500 متر ، تا کاخ چایخوران و ساحل رادیو دریا حدود 5 کیلومتر ، تا تله کابین نمک آبرود حدود 10 کیلومتر ، تا مرداب هسل حدود 15 کیلومتر و تا آبشار آکاپل نیز حدود 60 کیلومتر می باشد.
همچنین با پنج دقیقه پیاده روی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
ویلا در یک شهرک ویلایی لوکس و نوساز واقع شده است که دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد و محوطه شهرک دوربین مدار بسته نیز نصب شده و کاملا امن است ، همچنین شهرک دارای پیست دوچرخه سواری می باشد.
لازم به ذکر است مسیری میانبر جهت رسیدن به تله کابین نمک آبرود از نزدیکی شهرک تاسیس شده است که با هماهنگی میزبان می توانید استفاده نمایید.
لطفا قوانین این اقامتگاه را مطالعه و سپس اقدام به رزرو نمایید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو