تراس و چشم انداز  کوه و جنگل

اجاره ویلا استخردار در رامسر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دو خوابه استخردار در رامسر
این ویلا دوبلکس دو خوابه با استخر سرپوشیده آبگرم و حیاطی دلباز در شهر توریستی و زیبا رامسر واقع شده است.
ویلا در طبقه اول دارای پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی، استخر با دوش و حیاط خلوت است و در طبقه بالا دو اتاق خواب (یکی مستر) ، حمام و سرویس فرنگی عمومی و تراسی دنج و زیبا با چشم انداز عالی از کوه و طبیعت سرسبز قرار دارد که مجهز به سینک، باربیکو و میز و صندلی می باشد.
اقامتگاه دارای امکانات تفریحی نظیر میز ایرهاکی و فوتبال دستی است که می تواند ساعات خوشی را در دورهمی هایتان فراهم آورد.
محوطه ویلا با دیوار کوتاه محصور و لازم به ذکر است حیاط اقامتگاه از ساختمان میزبان که در جوار این اقامتگاه قرار گرفته است تا حدود اشراف دارد و جهت امنیت حیاط و ورودی مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد.
از این ویلا با حدود 5 دقیقه رانندگی به ساحل زیبا و با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت و پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4g است.
رامسر یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای استان مازندران می باشد که فرقی نمی کند چه فصلی از سال را بری سفر به این منطقه دوست داشتنی انتخاب نمائید چرا که معماری منحصر به فرد شهری، پارک بازی و تله کابین، ساحل دریا با تفریحات مهیج آبی، جنگل های زیبای دالیخانی و ییلاق جواهرده همیشه و در تمام فصول سال پذیرای گردشگران و میهمانان عزیز می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو