نمای کلبه چوبی و سنگی

اجاره کلبه چوبی سنگی در کلاردشت - سنار سفلی - ۳

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی سنگی در کلاردشت - سنار سفلی - 3
این کلبه چوبی و سنگی دوبلکس سه خوابه با معماری خاص و منحصر به فرد سنتی و حیاطی دلباز در مجاورت دو کلبه دیگر در محیطی امن و آرام در روستای ییلاقی سنار سفلی و فاصله حدود 15 کیلومتری کلاردشت واقع شده است.
طراحی اقامتگاه به صورت دوبلکس است و طبقه پایین دارای پذیرایی مجهز به شومینه، آشپزخانه، یک اتاق خواب و حمام مشترک با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به وان و طبقه بالا دارای دو اتاق خواب می باشد.
آلاچیق، تنور سنتی هیزمی، باربیکیو و آبنمای موجود در محوطه با سایر میهمانان به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.
حد فاصل کلبه ها فاقد حصار و اطراف حیاط مجموعه با دیوار کوتاه و فنس محصور است و به جهت افزایش امنیت، محوطه، دروازه ورودی و کوچه مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین واحد سرایداری 24 ساعته در همسایگی سکونت دارد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 200 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 3G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
جنگل عباس آباد، دریاچه ولشت، مازیچال، منطقه رودبارک با رودخانه های زیبا، دریاچه ولشت، رودخانه سردآبرود تنها بخشی از دیدنی های کلاردشت زیبا می باشد.
هیزم به جهت روشن کردن شومینه ی داخل واحدها و سرو غذا، نان و تخم مرغ محلی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو