اتاق تاغ

بوم گردی در مهریز یزد - مزارع شور - ۲ تخته

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در مهریز یزد - مزارع شور - 2 تخته
این اتاق 20 متری با ظرفیت 2 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در محیطی امن و آرام در روستای مزارع شور واقع شده است که تا شهر مهریز حدود 20 کیلومتر و تا شهر تاریخی یزد حدود 45 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق مستر(تاغ و بیدک) دارای 1 تخت دو نفره، حمام با سرویس فرنگی، شوفاژ و اسپیلت می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل حیاط دلباز مجهز به تنور پخت نان و تخت سنتی، رستوران، آشپزخانه (یخچال، سینک و گاز با امکان گرم کردن غذا)، آتشدان، استخر پرورش ماهی، لاندری، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی با حمام و باربیکیو می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اقامتگاه دارای 8 واحد و پارکینگ روباز اختصاصی می باشد که با دیوار محصور شده است، همچنین واحد نگهبانی 24 ساعته و میزبان در مجموعه مستقر است و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش وعده های غذایی همچون مرغ تنوری، کباب کوبیده محلی و قیمه یزدی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در رستوران و محوطه امکانپذیر می باشد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی و سوپرمارکت می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود و جاذبه های گردشگری همچون قلعه خورمیز، حیات وحش کالمند، ارگ سریزد، باغ پهلوان پور و سرو کهنسال از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.
این اقامتگاه با قدمت صد ساله و عبور آب قنات از حیاط و بهره مندی از فضایی کاملا سنتی به سبک یزدی و طراحی به صورت کاهگلی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو