اتاق هفت تخته

رزرو هتل آپارتمان در مشهد - هفت تخته

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان در مشهد - هفت تخته
این واحد 58 متری یکخوابه در طبقات اول تا چهارم یک ساختمان 5 طبقه آسانسوردار، با فاصله حدود 2 کیلومتری از حرم مطهر امام هشتم در شهر مشهد واقع شده است.
ساختمان بصورت 6 طبقه که در هر طبقه 7 واحد قرار دارد دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود، تنها مناسب برای پارک 12 خودرو می باشد، لذا جهت رزرو برای پارک تنها یک خودرو در پارکینگ، با واحد پذیرش هماهنگی قبلی صورت بگیرد.
قابل ذکر است واحد پذیرش بصورت 24 ساعته در طبقه همکف ساختمان مستقر است و دوربین مداربسته لابی، راهروی هر طبقه، محوطه پارکینگ و فضای بیرونی اقامتگاه را تحت پوشش قرار می دهد، به علاوه امکان سرو غذا با هماهنگی قبلی با واحد پذیرش و پرداخت هزینه جداگانه مقدور است.
جهت تهیه مایحتاج روزانه با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی امکان دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت میسر و کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل و همراه اول بصورت 4G است، ضمنا ساختمان مجهز به وای فای رایگان در قسمت لابی هتل آپارتمان می باشد.
شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) سالانه پذیرای گردشگران و زائران بسیاری از داخل و خارج کشور می باشد، همچنین از جاذبه های این شهر می توان به سرزمین موج های آبی، منطقه کوه سنگی، منطقه طرقبه، طوس، شاندیز، آرامگاه نادرشاه افشار و آرامگاه فردوسی اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو