تراس دلباز مجهز به کرسی

اجاره کلبه جنگلی در لفور - فک

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در لفور - فک
این کلبه دو طبقه یکخوابه با صبحانه رایگان تراس دلباز مجهز به کرسی و فاقد پارکینگ در فضایی دنج و سرسبز در محیط جنگلی در مجاورت رودخانه در روستای خوش آب و هوای فک واقع شده است که تا شهر شیرگاه حدود 35 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه به صورت دو طبقه می باشد و قسمت پایین دارای نشیمن، آشپزخانه و حمام با سرویس فرنگی و قسمت بالا دارای یک اتاق خواب و تراس (با 8 پله دسترسی) می باشد و سرویس ایرانی در زیر پله قرار دارد.
اطراف حیاط سرسبز اقامتگاه (مجهز به آتشدان و میز و صندلی) به سبک خانه های روستایی و برای حفظ محیط زیست از یک طرف با دیوار و از دو طرف با نی محصور و از یک طرف که مشرف به زمین های میزبان می باشد فاقد حصار است.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین با طی مسافت حدود 100 متری به سوپرمارکت (خرید نان محلی) دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g و برای ایرانسل ضعیف می باشد.
یک کیلومتر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت خاکی با شیب ملایم و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
منطقه لفور با برخورداری از آب و هوای دل انگیز و خنک، طبیعت چشم نواز از کوه و جنگل، آبشارهای طبیعی و خروشان نظیر هفت آبشار، گزو، پلنگ‌دره و سد لفور توجه گردشگران بیشماری را به خود جلب کرده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو