پذیرایی

اجاره سوئیت آپارتمان مبله در استانبول - نیشانتاشی

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت آپارتمان در استانبول - نیشانتاشی
این سوئیت مبله دو خوابه مجهز به وای فای رایگان، نگهبان و آسانسور در طبقات همکف الی ششم یک هتل آپارتمان 6 طبقه 17 واحدی در منطقه نیشانتاشی شهر استانبول با فاصله حدود 1/5 کیلومتری از مرکز خرید جواهر و فاصله 3 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است.
این سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه (با امکانات آشپزی)، دو اتاق خواب با تخت های دو نفره، حمام با سرویس فرنگی می باشد.
هتل آپارتمان دارای نگهبان شیفت روز است و جهت تامین امنیت بیشتر نیز ورودی ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
خدمات دارای هزینه اقامتگاه عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، مترجم، کرایه اتومبیل که در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده است.
این ساختمان فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و مهمانان عزیز می توانند از محوطه خیابان و یا پارکینگ عمومی در مرکز خرید جواهیر استفاده نمایند، ضمنا مترو و بی آرتی عثمان بی، فروشگاههای مواد غذایی، رستوران و نانوایی در فاصله حدود 400 متری در دسترس است.
منطقه نیشانتاشی یکی از منطقه های معروف، پر جاذبه و دوست داشتنی شهر استانبول می باشد که به گشت و گذار برای خوردنی های خوشمزه و خرید معروف است، فاصله این سوئیت نیز تا سی تی سنتر و فروشگاههای برند نیشانتاشی حدود 400 متر، اسکله کاپاتاش حدود‌ 2/5 کیلومتر و برج گالاتا حدود 4 کیلومتر می باشد.
کلیسای چوار، هفت برج، مسجد ایاصوفیه، جزیره بیوک آدا، پارک آبی دیالند نیز از دیگر جاذبه های تفریحی و دیدنی استانبول زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو