نمای هتل آپارتمان

رزرو آپارتمان مبله در استانبول - استقلال

درباره اقامتگاه

اجاره آپارتمان مبله در استانبول - خیابان استقلال
این آپارتمان مبله دو خوابه به همراه 4 واحد دیگر در طبقات همکف تا چهارم یک هتل آپارتمان 6 طبقه 12 واحدی مجهز به وای فای رایگان، آسانسور و پذیرش 24 ساعته در چند قدمی خیابان جذاب استقلال در شهر استانبول واقع شده است که با مترو و میدان تکسیم حدود 700 متر فاصله دارد.
آپارتمان دارای پذیرایی، آشپزخانه با امکانات آشپزی، دو اتاق خواب و حمام با سرویس فرنگی می باشد.
پذیرش هتل 24 ساعته در لابی مستقر و به منظور حفظ امنیت، ورودی و مشاعات مجهز به دوربین مداربسته است.
لازم به ذکر است ساختمان فاقد پارکینگ اختصاصی است و مهمانان می بایست برای پارک خودرو از پارکینگ عمومی در فاصله 200 متری اقامتگاه استفاده نمایند، همچنین امکان دسترسی به سوپرمارکت، نانوایی و رستوران نیز با طی نمودن همین مسافت مقدور می باشد.
خدمات دارای هزینه اقامتگاه عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، مترجم، کرایه اتومبیل که در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده است.
کلیسای معروف sent antuan و فروشگاههای خرید (زارا، منگو، دفکتو، کوتون، ال سی وایکیکی و …) که همگی در مسیر خیابان معروف استقلال وجود دارند، در فاصله حدود 200 الی 600 متری اقامتگاه قرار دارند، همچنین دسترسی به اسکله کاپاتاش، کاخ زیبای دولماباغچه، ورزشگاه بشیکتاش و برج گالاتاپورت با طی نمودن حدود 2 کیلومتر و مرکز خرید جواهیر با حدود 4 کیلومتر (با استفاده از دو ایستگاه مترو) مقدور است.
فرودگاه استانبول ایرپورت نیز در فاصله حدود 60 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو