اجاره خانه روستایی در امامزاده هاشم - نیکام

اجاره خانه روستایی در امامزاده هاشم - نیکام

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در امامزاده هاشم - نیکام
این خانه روستایی دو خوابه که یک اتاق خواب آن مستر می باشد در ساختمان دو طبقه به همراه تراسی دلباز و محوطه ای سبز و دلنشین در فاصله حدود 10 کیلومتری از امامزاده هاشم در روستای نیکام از توابع شهر بیجار واقع شده است که تا رشت حدود 30 کیلومتری فاصله دارد.
خانه در طبقه همکف دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب مستر، حمام با سروس فرنگی و تراسی دنج می باشد و در طبقه دوم با دسترسی حدود 10 پله دارای یک اتاق خواب، مطبخ و حمام با سرویس ایرانی می باشد.
وجود میز و صندلی چوبی و تاب ننو در تراس دلباز این اقامتگاه محیط دنجی را برای دورهمی و شب نشینی مهمانان فراهم کرده است.
مهمانان گرامی می توانند با طی مسافت حدود 500 متر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشند.
کیفیت خطوط تلفن همراه برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول خوب و پوشش اینترنت نیز برای ایرانسل ضعیف و برای همراه اول 4g است، لازم به ذکر است وای فای رایگان در اختیار مهمان قرار میگیرد.
روستا شهربیجار با طبیعتی بکر و مناظر دلنشین از جمله رودخانه ، کوه های پوشیده از درختان ، دشت و سد پر آب، یکی از روستاهای توریستی شهر رشت می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، همچنین فاصله با مرداب زیبای سروان، دریاچه عروس حلیمه جان، سد سنگر حدود 12 کیلومتر است و با سد خاکی ساقلکسار 30 کیلومتر فاصله دارد.
گفتنی است فاصله این اقامتگاه با ایستگاه راه آهن سراوان حدود 7 کیلومتر بوده و برای میهمانانی که قصد سفر با قطار را دارن گزینه مناسبی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو