پذیرایی

اجاره آپارتمان مبله در جزیره قشم - طبقه سوم

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در جزیره قشم - طبقه سوم
این آپارتمان مبله دو خوابه با دسترسی 50 پله در طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه 12 واحدی در مسکن مهر جزیره زیبای قشم واقع شده است.
به جهت تامین امنیت بیشتر محوطه و ورودی مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری از اقامتگاه استفاده نمایند، همچنین در نزدیکی این اقامتگاه نانوایی موجود نمی باشد و بهتر است مهمانان نان مصرفی خود را از قبل تهیه نمایند.
لطفا توجه داشته باشید آب مصرفی اقامتگاه کیفیت لازم جهت آشامیدن را ندارد لذا توصیه می شود با خود آب معدنی به همراه داشته باشید، همچنین سوخت اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد، و برای اپراتور همراه اول دسترسی به اینترنت به صورت 3G است.
شهر زیبای قشم با بهرمندی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری طبیعی و تاریخی همچون جنگل حرا، دره ستارگان، قلعه پرتقالی ها، آب انبار بی بی و سد گوران توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب کرده است.
توجه داشته باشید آب شهری اقامتگاه از ساعت 7 صبح تا 7 عصر وصل و قابل استفاده است، پس از قطع شدن آب شهری مهمانان می توانند برای موارد جزئی از ذخیره آب منبع استفاده نمایند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو