اتاق چهار تخته

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - چهار تخته

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - چهار تخته
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 4 نفر در قسمت حیاط بزرگ یک اقامتگاه بوم گردی (21 واحدی) در محیطی امن و آرام در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
قابل ذکر است دسترسی به حیاط این مجموعه اقامتی با پیمودن حدود 10 پله رو به پایین ممکن می باشد.
این اتاق 25 متری ( فاقد اجاق گاز ) دارای دو تخت تک نفره، یک تخت دو نفره، حمام با سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، شوفاژ و اسپیلت است.
صبحانه از ساعت 8 الی 10 صبح به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش نهار و شام با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه مهیا می باشد.
حیاط مجهز به تخت چوبی و سالن غذاخوری به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین سرویس ایرانی عمومی در حیاط قرار دارد.
اقامتگاه در فاصله حدود 200 متری تا مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت محدود است لذا مهمانانی که تمایل به پارک وسیله نقلیه در این مکان را دارند از قبل با میزبان هماهنگ کنند.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و و واحد پذیرش 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر محیط های عمومی اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 700 متر پیاده روی امکانپذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب ولی دسترسی به اینترنت ضعیف است، البته اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.
سرو وعده های غذایی تنها در تالار غذاخوری امکان پذیر است.
اتاق فاقد سرویس بهداشتی ایرانی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو