نما و ورودی ویلا

اجاره ویلا با استخر آبگرم در آغچه حصار - ۶ خوابه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا با استخر آبگرم در آغچه حصار - 6 خوابه
این ویلا شش خوابه که دو اتاق خواب مستر دارد در یک ساختمان دو طبقه با میز بیلیارد، حیاطی دنج و سرسبز و استخر سرپوشیده آبگرم در یک شهرک ویلایی در منطقه آغچه حصار واقع شده است که تا کردان حدود 15 کیلومتر و تا شهر کرج حدود 35 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا با طراحی دو طبقه در طبقه پایین به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، سه اتاق خواب ( یک اتاق مستر )، سرویس فرنگی مشترک با حمام در یک اتاق خواب، سرویس ایرانی و فرنگی مشترک و در طبقه دوم با مسیر دسترسی از حیاط به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، سه اتاق خواب ( یک اتاق مستر )، سرویس ایرانی مشترک با حمام، سرویس فرنگی مشترک با حمام در یک اتاق خواب، سرویس ایرانی مشترک با سرویس فرنگی و تراس می باشد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و دوربین مداربسته محوطه حیاط را تحت پوشش قرار می دهد، به علاوه نگهبان به صورت 24 ساعته در قسمت ورودی شهرک مستقر می باشد.
شایان ذکر است آب مصرفی اقامتگاه از طریق چاه مجهز به منبع 12000 لیتری تامین می شود که قابل شرب نیست، لذا میهمانان گرامی با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه با حدود 5 دقیقه رانندگی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید، ضمنا کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل و همراه اول به صورت 4g است.
گفتنی است فاصله این ویلا تا تهران حدود 65 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو