نشیمن

اجاره سوئیت مبله در بندرانزلی - سنگاچین

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در بندرانزلی
این سوئیت مبله بدون اتاق خواب در طبقه همکف یک ساختمان یک طبقه در منطقه ساحلی سنگاچین واقع شده است که در فاصله حدود 17 کیلومتری از شهر بندرانزلی قرار دارد.
محوطه حیاط اقامتگاه با دیوار کوتاه محصور شده است ولی مسیر ورود به سوئیت از طریق خیابان موجود در پشت ساختمان امکان‌پذیر است.
لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد حیاط و پارکینگ اختصاصی است لذا مهمانان گرامی می توانند از فضای کوچه که مجهز به دوربین مداربسته است جهت پارک خودرو استفاده نمایند.
در ضمن طبقه بالای همین اقامتگاه خالی از سکنه است و در اختیار میزبان می باشد که در بازه زمانی های مختلفی از سال در اقامتگاه خود سکونت دارد.
میهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 5 دقیقه به صورت پیاده‌روی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند.
کیفیت شبکه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و وضعیت اینترنت 4G می باشد.
لازم به ذکر است آب مصرفی سوئیت از چاه عمیق مجهز به پمپ تامین می شود که قابل شرب نیست و تنها برای موارد شستشو مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل میهمانان عزیز با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند.
بندر انزلی یکی از شهرهای توریستی استان گیلان به شمار می آید که از جاذبه های گوناگونی برخودار است.
اسکله و تالاب بندر انزلی ، منطقه آزاد کاسپین، منطقه زیبا کنار، پارک ملی بوجاق و . . . تنها بخشی از مناطق گردشگری این شهر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو