اجاره ویلا دوبلکس در چابکسر

اجاره ویلا دوبلکس در چابکسر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس در چابکسر
این ویلا دوبلکس دو خوابه با تراسی دلباز و چشم انداز بسیار زیبا از شالیزارهای سرسبز در منطقه ای امن و آرام در شیخ زاهدمحله چابکسر واقع شده است.
طراحی اقامتگاه به صورت دوبلکس است و پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مشترک با حمام در طبقه اول و پذیرایی، اتاق خواب مستر و تراس در طبقه بالا قرار دارد.
محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و 20 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتکاه خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد، همچنین با طی مسافت 150 متری به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به درب ورودی و محوطه می باشد، همچنین آب لوله کشی این منطقه فاقد کیفیت لازم برای نوشیدن می باشد، بنابراین بهتر است آب معدنی به همراه داشته باشید.
پوشش دهی تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت به صورت 4G است.
چابکسر شرقی ترین شهر استان گیلان می باشد که با برخورداری از آب و هوای مطبوع ، روستاهای ییلاقی با طبیعت ساحلی و جنگلی و همچنین نزدیک بودن به امکانات گردشگری شهر رامسر یکی از محبوب ترین شهرهای شمالی کشور برای اقامت و گشت و گذار می باشد.
ساحل دریا در فاصله ی حدود 3 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد و علاوه بر این منطقه توریستی سرولات با بازارچه و رستوران های محلی و چشم اندازهای بیادماندنی از رودخانه و جنگل ، گلخانه های دلنشین ، تله کابین و شهربازی رامسر بخش دیگری از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.
میهمانان گرامی لطفا توجه فرمایید، از پذیرش کودکان در این اقامتگاه معذوریم.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان