نمای ویلا

اجاره ویلا در انزلی - خشک اسطلخ

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس در بندرانزلی - خشک اسطلخ
این ویلا دوبلکس دو خوابه با تراس مجهز به میز و صندلی و حیاطی دلباز در محیطی امن و آرام در روستای خشک اسطلخ واقع شده است که تا زیباکنار حدود 5 کیلومتر و تا بندرانزلی حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی ویلا به صورت دوبلکس است و طبقه پایین دارای پذیرایی و آشپزخانه و طبقه بالا دارای دو اتاق خواب و حمام مشترک با سرویس فرنگی می باشد و سرویس ایرانی در محوطه اقامتگاه قرار دارد.
وجود فوتبال دستی در سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و میز و صندلی باغی در تراس، فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 500 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
لازم به ذکر است به جهت حفظ امنیت، ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد که محوطه، دروازه ورودی و کوچه را تحت پوشش قرار می دهد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
ساحل دریا با تفریحات آبی مهیج نظیر قایق سواری، موتور چهارچرخ، پاراسل و موج شکن، اسکله بندر انزلی، تالاب، منطقه آزاد کاسپین، پارک ملی بوجاق و تالاب امیرکلایه از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو