نمای پشت ویلا

ویلا ساحلی در جیرباغ کیاشهر - و۱ - لب دریا

درباره اقامتگاه

ویلا ساحلی در جیرباغ کیاشهر - لب دریا
این ویلا ساحلی دو خوابه با طراحی خاص دارای بالکن دنج با چشم انداز ساحل دریا، میز بیلیارد، وان جکوزی یک نفره و حیاطی دلباز با دسترسی 20 پله در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه 4 واحدی با فاصله حدود 100 متری از ساحل دریا در روستای جیرباغ با فاصله حدود 20 کیلومتری از شهر کیاشهر واقع شده است.
لازم به ذکر است اقامتگاه دارای اتاق خواب سومی است که در آن قفل شده است و قابل استفاده برای مهمانان گرامی نمی باشد، همچنین سرو غذا در وعده های ناهار، شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
محوطه اطراف اقامتگاه از دو طرف با دیوار و از دو طرف دیگر با فنس محصور شده و جهت تامین امنیت بیشتر راه پله و حیاط مجهز به دوربین مداربسته است، همچنین نگهبان نیز در محوطه سکونت دارد.
برای تهیه مایحتاج روزانه فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت حدود 100 متر و نانوایی حدود 200 متر می باشد.
لطفا توجه داشته آب اقامتگاه از چاه تامین می گردد و کیفیت لازم جهت آشامیدن را ندارد لذا توصیه می شود آب معدنی با خود به همراه داشته باشید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت نیز در ایرانسل به صورت 4G ولی برای همراه اول به صورت 3G است.
گفتنی است در محوطه اقامتگاه یک حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی قرار دارد که مهمانان گرامی می توانند بعد از شنا در ساحل دریا از آن استفاده نمایند.
شهر ساحلی کیاشهر به واسطه مجاورت با پارک ملی بوجاق و پرندگان منحصر بی فرد بومی و مهاجر، ساحل سنگی زیبا، پل چوبی، بازار ماهی فروشان و صنایع دستی و رستوران های محلی همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو