فضای داخلی اتاق

رزرو هتل سنتی در کاشان - ۱۰۴

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان - 104
این اتاق سنتی مستر دارای محوطه ای دلباز به همراه صبحانه رایگان در طبقه اول یک مجموعه دو طبقه 10 واحدی به زیبایی و شکوه خانه های تاریخی و مرمت شده با قدمتی مربوط به دوران زندیه با دسترسی آسان به اماکن رفاهی و گردشگری در شهر کاشان واقع شده است.
این اتاق 10 متری (فاقد امکانات پخت و پز) دارای دو تخت تک نفره، رخت خواب سنتی، مبلمان، یخچال، پکیج، اسپیلت، تلویزیون و حمام با سرویس فرنگی می باشد.
از مشاعات این مجموعه می توان به حیاط دنج مزین به حوض آب، گودال باغچه مجهز به تخت سنتی و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد.
محوطه اطراف با دیوار محصور شده است و مجموعه دارای نگهبان 24 ساعته می باشد، همچنین به جهت حفظ امنیت بیشتر، محوطه، ایوان و مشاعات مجهز به دوربین مداربسته است.
در نظر داشته باشید این اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی در خیابان اصلی امکان پارک خودرو وجود دارد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 500 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است، همچنین وای فای رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.
فرهنگ و تاریخ غنی کاشان با معماری اصیل، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، بازار سنتی کاشان، تپه سیلک، روستای ابیانه، قمصر زیبا با برگزاری آیین گلاب گیری و ... از جاذبه های دیدنی شهر کاشان است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو