میز آتشکده بااتیش درتراس

اجاره ویلا تریبلکس تراس دار در چالوس - طلاجو

درباره اقامتگاه

ویلا تریبلکس تراس دار در چالوس - طلاجو
این ویلای جنگلی تریپلکس با سه تراس بزرگ و دلباز و با چشم انداز زیبا در مجاورت جنگل و همچنین در فاصله زمانی 10 دقیقه تا ساحل دریا و جاده ساحلی با مراکز خرید و برندهای معتبر واقع شده و همچنین فاصله 200 متری از فروشگاه مواد غذایی دارد و مسیر تا درب ویلا آسفالته میباشد.
همانطور که در تصاویر پیداست از تراس بزرگ و دلباز این ویلا چشم انداز بی نظیری به کوه و جنگل دارید.
لازم به ذکر است که این ویلا شخصی بوده و فقط در روزهایی از سال در اختیار مهمانان قرار میگیرد, از این رو لطفا در نگهداری و نظافت ویلا مانند خانه خود کوشا باشید.
این ویلای تریپلکس دارای دو اتاق خواب بزرگ بوده که هرکدام دارای تراس هستند. دو اسپیلت برای اتاق خوابهاو یک اسپیلت برای سالن پذیرای
آنتن دهی و اینترنت ایرانسل و همراه اول 4جی است.
این ویلای جنگلی فاصله کمی با مرداب زیبای هسل چالوس داره و همینطور فاصله کمی باتنگه داروسدزیبای ذوات داره ولازم به ذکرهست که طبیعت جنگلی اطراف آن نیز بسیار زیباست. لازم به ذکر است که وسایل سرگرمی از جمله فوتبال دستی وتاپ دونفره میباشد.و همچنین با خروج و ورود مسافران ملافه تخت خوابها تعویض میشود.
حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده شیبدار و حدود 10 متر انتهایی جاده بتن ریزی شده است و این مسیر با هر وسیله نقلیه ای قابل تردد می باشد.
اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی روباز برای یک خودرو می باشد و برای خودرو های بیشتر محوطه اطراف اقامتگاه مکان مناسب جهت پارک خودرو را دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو