اجاره ویلا بر فراز ابرها

اجاره ویلا کوهستانی در رامسر - بر فراز ابرها - طبقه دوم

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا کوهستانی در رامسر
این ویلای رویایی با دو تراس شمالی جنوبی و چشم اندازی بی نظیر از دره و کوهستان در طبقه دوم این کلبه چوبی، در ارتفاعات رامسر و در منطقه ای روستایی واقع شده.
فاصله ویلا از رامسر حدود 60 کیلومتر میباشد که مسیری آسفالته بوده و فاصله از روستا و فروشگاه برای تامین نیازهای روزمره حدود 5 دقیقه پیاده روی فاصله میباشد.
در طبقه پایین نیز یک اقامتگاه قرار دارد. مهمانانی که قصد رزرو هر دو طبقه را دارند ابتدا با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرند و در صورت رزرو هر دو طبقه، ویلا بصورت دربست در اختیار مهمانان قرار میگیرد.
ایرانسل و همراه اول در این ویلا پوشش شبکه دارند و اینترنت موبایل برای ایرانسل 4G و برای همراه اول 2G است.
ویلا دارای حیاطی 600 متری و محصور شده میباشد، ولی از آنجاییکه 3 طرف این ویلا زمینهای منابع طبیعی قرار دارد، در واقع حیاطی به وسعت صدها هکتار در اختیار مهمانان قرار دارد که میتوانند از آن لذت ببرند.
لازم به ذکر است که انواع غذای محلی با کیفیت خانگی و مواد اولیه ارگانیک، با اطلاع قبلی و پرداخت هرینه برای مهمانان پخت میشود.
غذاهای محلی مانند میرزا قاسمی, انواع خورشتها, مرغ شکم پر و ...در وعده نهار و شام و همچنین در وعده صبحانه تخم مرغ محلی، عسل و کره، پنیر و ... نیز به درخواست میهمانان سرو میشود.
به علت سرمای هوا ، این اقامتگاه از آبان ماه فقط برای کوهنوردان و گردشگران حرفه ای قابل رزرو است ، لطفا برای رزرو با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو