نمای مجموعه

هتل سنتی در زنجان - چهار تخته بالا

درباره اقامتگاه

هتل سنتی در زنجان - چهار تخته بالا
این اتاق چهار تخته با حداکثر ظرفیت 5 نفر و در کنار نه اتاق دیگر در طبقه اول یک بوتیک هتل دو طبقه با فضایی کاملا سنتی و در فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر زنجان واقع شده است.
این اتاق در طبقه دوم مجموعه واقع شده و داری یک تخت دو نفره به علاوه دو تخت یک نفره می باشد، هر کدام از اتاق های این مجموعه دارای چای ساز ، یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم گرمایش از کف، کولر اسپلیت گازی و حمام و توالت فرنگی اختصاصی می باشند، همچنین امکان استفاده از مینی بار با پرداخت هزینه جداگانه برای میهمانان می باشد.
اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته می باشد و همه اتاق های آن به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز هستند.
این بوتیک هتل زیبا فاقد پارکینگ است اما محیط اطراف آن به دوربین مداربسته مجهز می باشد و از امنیت مطلوبی برای پارک خودرو برخوردار است، همچنین محیط اطراف حیاط آن نیز با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور است.
میهمانان این اقامتگاه با صبحانه رایگان میزبان پذیرایی می شوند.
اقامتگاه فاقد آشپزخانه می باشد و امکان پخت و پز در آن وجود ندارد اما شست و شوی لباس با هماهنگی میزبان و با پرداخت هزینه جداگانه در لاندری مجموعه انجام پذیر است.
از ویژگی های این اقامتگاه شربت خانه آن می باشد که همه روزه از ساعت 16:00 الی 21:00 با نوشیدنی های سنتی گرم و سرد تجربه ای خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم میکند.
دسترسی به نانوایی، سوپرمارکت و ایستگاه اتوبوس با فاصله نزدیک از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو