نما ویلا و محوطه

اجاره ویلا باغ در شاندرمن - اولم

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا باغ در شاندرمن - اولم
این اقامتگاه در محله ای زیبا‌،کاملا امن‌، تاریخی و توریستی در میان کوه و دریا قرار گرفته است.فضای ویلا روستایی-مدرن است و با حیاط چهار هزار متری اختصاصی چهار فصل سر سبز درختان‌، گل و گیاهان و پرندگان اهلی زیبایی اقامتگاه چشمگیر شده است.
فاصله ویلا از شهر 10 دقیقه‌، از سوپرمارکت 50 متر و نانوایی 150 متر است و تمام مسیر نیز آسفالت و هموار است. ویلا دارای پوشش کامل اینترنت 4G ایرانسل است و آب لوله کشی شده شُرب شهری نیز وجود دارد.
در حیاط ویلا یک آلاچیق بزرگ 9 متری در کنار باربیکیو برای صرف چای آتشی‌، قلیان در کنار محوطه پرندگان و باربیکیو قرار دارد. در داخل اقامتگاه بجای اتاق های کوچک مرسوم‌، دو اتاق یکی شده و تبدیل به یک اتاق دلباز بزرگ 25 متری شده است. محوطه اختصاصی پرندگان اهلی حدود هزار متر است و در حیاط آزاد نیستند.
همچنین ما برای بهبود اقامت شما امکان خرید مستقیم خوراکی های 100% ارگانیک و محلی از همسایگان را فراهم کرده ایم و فایل راهنمای گردشگری و امکان استخدام تورلیدر نیز تدارک دیده شده است.
دسترسی ویلا به جاذبه های گردشگری بسیار مناسب است. از جاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه میتوان به ییلاقات مختلف من جمله اولسبنگاه و ساحل گیسوم‌، آبشار ویسادار‌، قطعه رودخان‌، غار آویشو و غیره اشاره کرد.
متاسفانه امکان پذیرش بصورت مجردی وجود ندارد و پذیرش ما صرفا خانوادگی خواهد بود.
جهت جلوگیری از اتلاف زمان شما میهمان گرامی‌، رزرو فوری تا سه هفته بعد فعال است و با خیال آسوده رزرو کنید:)

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو