رزرو ویلا جنگلی در چالوس - ویلای بامبو

رزرو ویلا جنگلی در چالوس - ویلای بامبو

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا جنگلی در چالوس
ویلای بامبو در کنار جنگل و در روستای زوات غرب با فاصله 5 کیلومتری از چالوس واقع شده است، داخل ویلا، دوبلکس و هال، پذیرایی و آشپزخانه در طبقه پایین و اتاق خوابها و حمام در طبقه بالا قرار گرفته اند. پله های حیاط را می توانید با رمپ کنار پارکینگ و ورود به ساختمان از درب پشت جایگزین کنید.
نزدیکترین راه دسترسی از این ویلا به دریا، از طریق امامرود با حدود 5 کیلومتر فاصله، تا مجموعه تفریحی نمک آبرود 15 کیلومتر و تا متل قو حدود 25 کیلومتر می باشد.
مسیر منتهی به اقامتگاه آسفالت و در قسمتهایی همراه با سرعت گیر و دست انداز می باشد، با اینکه کوچه سربالایی است اما مشکلی برای تردد وجود ندارد و یک سوپرمارکت سر کوچه قرار گرفته است.
این اقامتگاه از طریق جاده کنار کانال آب که خیابان تله کابین نام دارد پس از طی مسیری 5 کیلومتری پای جنگل و مشرف به دریا به شهرک توریستی نمک آبرود منتهی می شود که مسیری باصفا و خوش منظره برای ورزش و پیاده روی است، بخش عمده این خیابان اخیرا به پیست دوچرخه سواری تبدیل شده و در ایستگاه ابتدای آن امکان کرایه دوچرخه نیز فراهم می باشد.
امنیت کوچه بسیار خوب و وضعیت آنتن دهی کامل و اینترنت برای همراه اول 3g و ایرانسل 4g می باشد.
با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی از این ویلا به رودخانه ای می رسید که سردآبرود نام داشته و از علم کوه در کلاردشت سرچشمه می گیرد. این رود یکی از دو رودخانه چالوس بوده و آب بند کوچکی روی آن ساخته شده که به سد زوات معروف است، این سد با کافه ها و آلاچیق هایی که در اطراف آن وجود دارد، تفرجگاه اهالی چالوس و مسافران محسوب می شود.
علاوه بر نمک آبرود، رودخانه و جنگل، بلوار و ساحل رادیو دریا با پلاژها و آلاچیق ها و تفریحات دریایی مانند قایق سواری و جت اسکی یکی از جاذبه های گردشگری منطقه محسوب می‌شود. همچنین کاخ چایخوران چالوس که مربوط به دوران پهلوی اول است می‌تواند برای گردشگران جالب باشد.
ما در این اقامتگاه تمام تلاش خود را کرده ایم تا در حد بضاعت خود کنجی زیبا، آرام و تمیز برای زدودن غبار زندگی روزمره از تن و جان مهمانان عزیز فراهم کنیم. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو