نمای ساختمان و ورودی از کوچه

رزرو ویلا جنگلی در چالوس - ویلای بامبو

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا جنگلی در چالوس
ویلای بامبو در نزدیکی رودخانه سردآبرود، در کنار جنگل و در روستای زوات غرب واقع شده است. این روستا از طریق خیابان کنار کانال آب که خیابان تله کابین نام دارد پس از طی مسافت پنج کیلومتر به شهرک توریستی نمک آبرود منتهی میشود.
نزدیکترین راه دسترسی از این ویلا به دریا ، از طریق امامرود و حدود پنج کیلومتر، فاصله تا رودخانه حدود 5 دقیقه پیاده و فاصله تا شهر چالوس حدود 5 کیلومتر میباشد. سوپرمارکت و نانوایی خیلی به ویلا نزدیک نیست و توصیه میشود که خریدهادر مسیر انجام شود. این ویلا به میهمانانی پیشنهاد می شود که خودروی شخصی دارند. کوچه ی ویلا سربالائی است اما مشکلی برای تردد وجود ندارد.
درنظر داشته باشید داخل ویلا، دوبلکس و دارای پله میباشد، حال و پذیرایی و آشپزخانه در طبقه پایین و اتاق خوابها و حمام در طبقه بالا قرار گرفته اند، اما پله های حیاط را میتوانید با رمپ کنار پارکینگ و ورود به ساختمان از درب پشت جایگزین کنید.
محله و بویژه کوچه از امنیت بسیار خوبی برخورداراست و همسایه های ویلا، بومی محل و بسیار خونگرم و مهربانند. اینترنت 3جی یا 4جی در کل مشکلی ندارد، هرچند ممکن است در یک سری از نقاط منزل اینترنت ضعیف باشد.
ما در این اقامتگاه تمام تلاش خود را کرده ایم تا در حد بضاعت خود کنجی آرام ، زیبا و تمیز برای زدودن غبار زندگی روزمره از تن و جان مهمانان عزیز فراهم کنیم، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید ...
توجه فرمایید که به جمع‌های مجردی اجاره داده نمی‌شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو