میز و صندلی و تخت های سنتی در حیاط

رزرو هتل سنتی نزدیک شاهچراغ - توئین

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی نزدیک شاهچراغ - توئین
این اتاق با ظرفیت حداکثر 2 نفر در طبقات همکف و اول یک هتل سنتی زیبا سه طبقه مجهز به آسانسور، نزدیک شاهچراغ و در شهر تاریخی شیراز واقع شده است.
این اتاق دارای وای فای رایگان، یک تخت سینگل، یخچال، تلویزیون، حمام با سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و محوطه دلنشین حیاط با تخت های سنتی، میز و صندلی و حوض آب، آشپزخانه مرکزی با امکان گرم نمودن غذا بصورت مشترک قابل استفاده میهمانان گرامی می باشد.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و دارای سقف شیشه ای است و جهت برقراری امنیت ورودی، حیاط و دیگر مشاعات مجهز به دوربین مداربسته و واحد پذیرش 24 ساعته در اقامتگاه حضور دارد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است و میهمانان می توانند از پارکینگ عمومی که در فاصله حدود 5 دقیقه ای این اقامتگاه قرار دارد استفاده نمایند.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذای رستورانی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین میهمانان گرامی می توانند از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و گشت های شهری با هماهنگی و پرداخت هزینه بهره مند گردند.
اقامتگاه دارای وای فای رایگان است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
نزدیکی این اقامتگاه به اماکن تاریخی شهر نظیر شاهچراغ، ارگ کریم خان زند، باغ ارم شیراز، حمام وکیل، مسجد نصیر الملک، حافظیه و آرامگاه سعدی از مزایای رزرو آن به شماره می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو