نمای کلبه

اجاره کلبه در سوادکوه - کلبه فلت

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در سوادکوه - سیدکلا
این کلبه فلت زیبا بدون اتاق خواب و به همراه ایوانی دنج در یک مجموعه بوم گردی در قلب جنگل های هیرکانی در باغی 6000 متری مملو از درختان پرتقال با چشم اندازی زیبا از کوهها، مزارع برنج و جنگل واقع شده است.
این بوم گردی دارای 3 کلبه دوبلکس به مساحت 56 متر مربع و 3 کلبه یک طبقه به مساحت 40 متر مربع می باشد که همگی دارای طراحی سنتی و امکانات رفاهی است، این کلبه نیز دارای فضای نشیمن با دو تخت دو نفره، حمام با سرویس فرنگی، اسپلیت، بخاری گازی و یخچال می باشد و لازم به ذکر است امکان پخت و پز در این اقامتگاه ها وجود ندارد. اما امکان سرو صبحانه، ناهار و شام محلی نظیر مرغ انار دون، فسنجون اردک، کباب تابه ای و ... در محل کلبه با هماهنگی قبلی با پرداخت هزینه جداگانه برای مهمانان عزیز وجود دارد، همچنین در فاصله 200 متری هم به سوپرمارکت، نانوایی، قصابی، میوه فروشی، قنادی و... دسترسی خواهید داشت.
مجموعه دارای سرایدار و نگهبان 24 ساعته است و جهت تامین امنیت بیشتر محوطه بوم گردی به دوربین مداربسته مجهز می باشد.
لازم به ذکر است با اتومبیل تا جلوی هر کلبه می توان رفت، ولی پارکینگ اختصاصی در فاصله حدود 50 متری در نظر گرفته شده است.
علاوه بر زیبایی اطراف این بوم گردی جاذبه هایی مانند جنگل و دریاچه لفور (10 کیلومتر)، رودخانه بابل (4 کیلومتر)، دریاچه سنبل رود (3 کیلومتر)، دریاچه برنجستانک (25 کیلو متر)، هفت‌آبشار تیرکن (20 کیلومتر)، آبشارهای ترز و زال (5 کیلومتر) می توان به بشارهای اسکلیم، جلسنگ، انجیلیکا، گزو و کلیره در 30 کیلومتری اقامتگاه اشاره کرد.
همچنین سرویس ایرانی در حیاط و به صورت مشترک قابل استفاده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو