ویلا استخر دار انزلی - نزدیک ساحل

ویلا استخر دار انزلی - نزدیک ساحل

درباره اقامتگاه

ویلا استخر دار انزلی - نزدیک ساحل
این ویلا دوبکس سه خوابه که یک اتاق خواب آن مستر می باشد، با میز بیلیارد، میز فوتبالدستی، استخر سرپوشیده آبگرم و حیاط زیبا و سرسبز در منطقه ای دنج و آرام و با فاصله نزدیک از ساحل دریا و در شهر بندرانزلی واقع شده است.
این ویلا دوبلکس به صورت یک سالن پذیرایی، یک آشپزخانه و دو اتاق خواب که یکی از آن ها مستر می باشد و دو سرویس بهداشتی (حمام با توالت فرنگی و حمام با توالت ایرانی) در طبقه اول و یک بهار خواب دارای تراس در طبقه دوم که به صورت اتاق خواب می باشد، مهیای استفاده میهمانان است.
محیط اطراف حیاط ویلا نیز با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و محوطه اطراف پارکینگ آن به دوربین مداربسته مجهز است.
از ویژگی این ویلا می توان به نزدیکی آن به ساحل دریا و دسترسی نزدیک به شهر بندرانزلی اشاه کرد، همچنین دسترسی به نانوایی و سوپرمارک با حدود 100 متر فاصله از ویلا میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
شهر زیبای بندرانزلی به واسطه بهره مندی از آب و هوای مطلوب و نزدیکی به دریا و جاذبه های گردشگری نظیر تالاب، اسکله، زیستگاه و حضور پرندگان مهاجر، هر ساله توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو