پذیرایی

اجاره خانه مبله در کرج - حصار - ط ۱

درباره اقامتگاه

اجاره خانه مبله در کرج - حصار - دو خوابه - ط 1
این واحد مبله دو خوابه مجهز به پارکینگ و وای فای رایگان در محیطی امن در طبقه اول (با 12 پله دسترسی) یک آپارتمان مسکونی سه طبقه 5 واحدی در منطقه حصار و در فاصله دو کیلومتری ورودی جاده چالوس واقع شده است که دسترسی آسانی به آزادراه کرج - قزوین دارد.
منزل دارای پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی، دو اتاق خواب است که حمام نیز در یکی از اتاق ها قرار دارد. میهمانان گرامی با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت و از مزیت های دیگر اقامتگاه قرارگیری رستوران، فست فود، فروشگاه مواد غذایی، عابر بانک و دیگر امکانات شهری در چندقدمی ساختمان می باشد. میزبان اقامتگاه نیز در طبقه دوم همین ساختمان سکونت دارد.
واحد دارای وای فای رایگان است و در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4G است.
جاده چالوس که عنوان یکی از زیباترین جاده های ایران را به خود اختصاص داده است با طبیعتی منحصر به فرد و چشم انداز های خیره کننده تجربه ای متفاوت را در اختیار میهمانان قرار می دهد.
سد امیرکبیر و روستای ارنگه در فاصله 20 کیلومتری، آبشار خور در فاصله 40 کیلومتری و روستای دیدنی سپهسالار در فاصله 45 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.
بیمارستان های امام علی و امام خمینی نیز با حدود 5 کیلومتر رانندگی قابل دسترس هستند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو