سالن پذیرایی

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف - دو خوابه
این منزل مبله دو خوابه با پارکینگ مسقف در طبقه اول و دوم یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی با فاصله نزدیک از مرکز خرید مروارید و در شهرک صدف جزیره زیبای کیش واقع شده است.
واحد نگهبانی 24 ساعته در ساختمان مستقر است و جهت تامین امنیت بیشتر ورودی و محوطه مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 300 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
لطفا توجه داشته باشید آب مصرفی اقامتگاه کیفیت لازم جهت آشامیدن را ندارد لذا توصیه می شود با خود آب معدنی به همراه داشته باشید، همچنین سوخت مصرفی واحد ها از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است.
لازم به ذکر است ساختمان دارای فضایی مشابه لاندری در طبقه همکف می باشد که مهمانان می تواند با هماهنگی نگهبان اقامتگاه شست و شوی لباسهای خود را انجام دهند، همچنین مهمانان این مجموعه می توانند با اجاره یک خودرو، موتور یا دوچرخه از ترانسفر رایگان بهرمنده شوند.
جزیره کیش با بهره مندی از جاذبه های گردشگری و طبیعی بیشمار همچون اسکله، ساحل دریا با تفریحات مهیج آبی و رستوران های دریایی، پارک آبی اوشن و برگزاری جشنواره های شاد و متنوع، پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور است.
فود کورت بزرگ شارستان، مراکز خرید مروارید و زیتون، اسکله تفریحی، ساحل مرجان و کشتی یونانی، پارک دلفین ها بخشی از جاذبه های گردشگری منطقه است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو