نمای ویلا

رزرو ویلا جنگلی در ماسال - ورمیه

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا جنگلی در ماسال
این ویلای دو خوابه در روستای ورمیه و در یک محوطه بزرگ چند هزار متری کاملا محصور در یک منطقه جنگلی با فاصله 7 کیلومتری از شهر ماسال قرار دارد.
ویلا در منطقه ای روستایی و بدور از شهر قرار دارد که صبح بجای صدای بوق و ماشین، صدای پرندگان به گوش میرسد.
اتاق های خواب این ویلا به صورت مستر است و ورودی یکی از اتاق ها از تراس ویلا میباشد،همچنین دارای ایوان با ویو جنگل و شالیزار می باشد ،امکان سفارش انواع محصولات،غذاهای محلی و صبحانه محلی توسط میزبان گرامی با پرداخت هزینه فراهم می باشد.
قبل از حضور مهمانان گرانقدر تمام بخش های ویلا به مدت 2 ساعت نظافت و ضدعفونی میشود تا در این ایام با خیالی آسوده اقامت خود را سپری کنید.
ویلا در پای کوه و جنگل اختصاصی و زیبایی درست در پشت ویلا به همراه کلبه چوبی سنتی قرار دارد،در حیاط بزرگ و سرسبز ویلا محلی برای دورهمی و برپا کردن آتش قرار دارد که میتوانید لحظات لذت بخشی را تجربه کنید،ضمن اینکه با درخواست میهمانان عزیز هیزم نیز در اختیارشان قرار میگیرد. دور محوطه ویلا با فنس محصور شده تا چشم انداز جنگل حفظ شود و زیبایی طبیعت اطراف ویلا بینظیر است.
برای حل مشکل نوسان برق در تابستان ویلا مجهز به ترانس 12 کیلووات است تا میهمانان مشکلی از این بابت نداشته باشند،همچنین منبع آب 2000 لیتری برای مواقع اضطراری تهیه شده.
مسیر ویلا حدود 200 متر خاکی خوب می باشد و آنتن دهی ایرانسل عالی و اینترنت 4g و همراه اول ضعیف است.
نزدیکترین سوپرمارکت1،نانوایی3 و پمپ بنزین در فاصله 4 کیلومتری ویلا قرار دارد،دسترسی ویلا به ییلاق اولسبلنگاه 30،ساحل گیسوم 45 دقیقه و تا ماسوله و قلعه رودخان 1 ساعت است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو