چشم انداز تراس طبقه بالا

اجاره منزل مبله در سوادکوه - سنگده

درباره اقامتگاه

منزل مبله یکخوابه در سواد کوه - سنگده
این منزل مبله یکخوابه با یک ایوان و چشم انداز بسیار خوب در طبقه همکف یک ساختمان یک طبقه در منطقه سرسبز و جنگلی روستای سنگده 25 کیلومتری پل سفید واقع شده است.
پل سفید و روستاهای حوالی آن با طبیعت خوش منظره و تماشایی و آب و هوایی کوهستانی میهمانان طبیعت دوست را در هر فصلی به این مکان فرا می خواند.
اگر از تهران قصد سفر به این منطقه را دارید می توانید با انتخاب قطار از مسیر زیبای ریلی تا منطقه سواد کوه نیز نهایت لذت را ببرید.
فاصله این منزل تا دریاچه شورمست حدود 30 کیلومتر ، تا سواد کوه حدود 35 کیلومتر ، تا غار اسپهبد خورشید حدود 40 کیلومتر و تا شهر شیرگاه نیز حدود 50 کیلومتر می باشد.
همچنین با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است میزبان ساکن طبقه اول این اقامتگاه می باشد و تراس آن واحد نیز برای دورهمی و لذت بردن از چشم انداز محیط در اختیار مهمانان گرامی قرار می گیرد.
150 متر مسیر منتهی به اقامتگاه (داخل کوچه) خاکی و شنی است و به دلیل موقعیت منزل که در ارتفاع قرار دارد محل پارک خودروها در ابتدای کوچه که مجهز به دوربین مداربسته است تعیین شده و بقیه مسیر تا رسیدن به اقامتگاه نیاز به پیاده روی دارد. محوطه این منزل نیز با دیوار محصور شده است.
آنتن دهی و پوشش اینترنت در این منطقه برای اپراتور همراه اول و مخصوصا ایرانسل ضعیف است.
اقامتگاه فقط به بانوان اجاره داده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو