نمای کلبه

اجاره کلبه چوبی در شهریار - باباسلمان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در شهریار - بابا سلمان
این کلبه چوبی بدون اتاق خواب در منطقه خوش آب و هوای باغستان باباسلمان واقع شده است که تا شهریار حدود 10 کیلومتر و تا شهر تهران حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
با طی نمودن حدود 20 پله از پارکینگ اختصاصی اقامتگاه به کلبه دسترسی خواهید داشت که با طراحی چوبی دارای فضای نشیمن گرم به همراه یک تخت دو نفره، حمام و سرویس فرنگی و همچنین تراس زیبا به همراه تخت سنتی می باشد که فضای دلچسبی برای آرامش میهمانان گرامی مهیا است.
آشپزخانه در قسمت پارکینگ با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز پنج شعله، مایکروفر،کتری برقی ،یخچال و فریزر و سینک ظرفشویی قرار دارد.
ورودی و محوطه اطراف حیاط اقامتگاه که با دیوار محصور است، مجهز به دوربین مدار بسته می باشد و جهت حفظ امنیت نگهبان در همسایگی سکونت دارد.
همچنین برای تهیه مایحتاج روزانه دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی با 5 دقیقه رانندگی امکان پذیر است و لازم به ذکر است سوخت اقامتگاه جهت پخت و پز و گرمایش از کپسول گاز مایع استفاده می شود.
لازم به ذکر است حدود 500 متر مسیر منتهی به کلبه به صورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
در این اقامتگاه وضعیت شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و کیفیت پوشش اینترنت برای همراه اول 4g و برای ایرانسل ضعیف تر است.
نزدیکی این منطقه به تهران و کرج و دور بودن از آلودگی هوا و سر و صدای شهری، مقصد مناسبی برای استراحت آخر هفته شما خواهد بود.
به دلیل نوسانات برق امکان قطعی برق در اقامتگاه وجود دارد

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو