نمای ساختمان

اجاره سوئیت در کیش - میرمهنا - واحد ۱۴

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در کیش - میرمهنا - واحد 14
این سوئیت مبله یکخواب مستر با تراس در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه 4 واحدی و در منطقه میرمهنا جزیره زیبا کیش واقع شده است.
پایین ترین طبقه این اقامتگاه به عنوان پارکینگ مسقف در اختیار میهمانان است و این منزل مبله با پیمودن حدود 25 پله اقبل دسترسی است.
سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و آب لوله کشی آن قابل کیفیت لازم جهت شرب را ندارد، بنابراین آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید.
ساختمان که اقامتگاه در آن واقع شده دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد و دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت از آن تنها با حدود 200 متر فاصله میسر می باشد.
کیش یکی از زیباترین جزایر مسکونی خلیج همیشه فارس می باشد که همچون نگینی در آب های نیلگون آن قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی و تجاری این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند.
فاصله این آپارتمان تا پارک خانواده میرمهنا حدود 1000 متر، تا ساحل میرمهنا حدود 2 کیلومتر، تا فرودگاه حدود 7 کیلومتر، تا بازار مروارید حدود 8 کیلومتر، تا اسکله تفریحی حدود 10 کیلومتر، تا ساحل زیبا مرجان حدود 12 کیلومتر و تا پارک دلفین ها نیز حدود 14 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو